Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Life lately | what's going on in my life?


Toen ik vooruit aan het schrijven was voor een drukke week die er aan komt, dacht ik er even over na hoe bloggen voor mij in deze week zou zijn..



Daarom dus dat ik deze post aan jullie schrijf. Dan heb ik wel een weekplanner, maar die kom ik niet altijd na weetje. Het staat sowieso vast bij elke maandag, donderdag en zondag dat ik een blogpost moet inplannen. Maar nu ik zoveel dingen in mijn leven te doen heb, en ik jullie, als mijn grootste bezit, ook totaal niet wil teleurstellen..

Ik ga jullie vandaag even eerlijk vertellen wat er op dit moment gebeurd in mijn leven en dat dat consequenties kan hebben voor mijn blog.. Er gebeurd veel op dit moment. Ik ben ook ontzettend trots op mijzelf dat ik in de christmasweek van vorige week het gewoon heb geflikt dat ik 7 dagen lang elke dag een artikel online heb gegooid. En ook niet eens voor uit heb gewerkt, want daar had ik geen tijd voor! Daarom zullen sommige artikelen wat later dan normaal online gegaan zijn, maar dat komt gewoon omdat ik het superdruk heb op dit moment.

In dit artikel stel ik mezelf eventjes de vraag hoe het nu echt met mij gaat en hoe ik dit ga handelen in combinatie met mijn blog.

Laten we misschien met het drukste van alles beginnen. Ik zal het nog nooit hebben gemeld, maar ik heb op dit moment weer een bijbaan. Sinds 5 december heb ik een bijbaan als kassamedewerker. Hierbij zochten ze een persoon die flexibel inzetbaar is. Ik ben dat op zich wel, maar ik wil niet dat mijn blog hieronder gaat lijden.. Ik steek hier ontzettend veel werk en liefde in. En dat ga ik echt missen als het mis gaat in combinatie met werk. Ik heb nu 2 dagen gewerkt en het gaat goed voor mijn gevoel met mijn blog. Bloggen kost veel tijd.

Het is op dit moment vakantie en ik wil zoveel mogelijk artikelen voor jullie plaatsen. Dit, omdat jullie meestal het actiefst zijn in de vakanties.

En naast mijn werk en mijn blog ga ik ook nog naar school natuurlijk. Als je het nog niet wist, ik zit op het MBO en ik doe SPW kinderopvang niveau 3. En op zich vind ik de opleiding hartstikke leuk! Maar de schooldagen zijn zó lang.. Ik moet minstens 3 dagen tot 5 uur / half 6 naar school. En als ik pech heb moet ik daarna ook nog werken tot half 10. Uiteindelijk is dit mij nog wel gelukt, maar ik kan veel ingeroosterd worden. En dan heb ik alleen nog tijd in het weekend om keihard vooruit te werken. En soms wil ik ook gewoon even vrije tijd voor mezelf hebben. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

En hoe het nu verder met mij gaat? Het gaat wel. Ik heb op dit moment gewoon een heel druk leven en dat kan soms even moeilijk voor me zijn. Ook probeer ik heel veel vooruit te werken voor jullie. Ik hoop dat dit beter gaat lukken in 2016! Met andere woorden, met alles bij elkaar stress ik soms even te veel. Ik probeer het onder de knie te krijgen om goed te kunnen plannen en het lukt nog best goed.


Liefs,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x