Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

H&M wishlist


Oh H&M! Waarom toch zo'n leuke winkel.. Je bent slecht voor mijn portemonnee! Gister heb ik je weer even bezocht en zag ik weer te veel leuke dingen!


Met heel veel moeite heb ik niks gekocht, maar wel van alles op mijn wishlist gezet! 

H&M is al jaren een van mijn favoriete winkels. Het liefst loop ik elke dag even langs om te kijken of er weer iets nieuws in de collectie hangt. De beauty producten zijn leuk, de accessoires zijn top en ze hebben super leuke kleding. Maarja, ik kan niet altijd alles kopen wat ik leuk vind. Dus tijd voor een wishlist! 


Geribde jurk €19,99. Sinds die lange jurken in zijn, is het bij mij gaan kriebelen om er ook een te scoren! En deze is zo leuk.

Geruite katoenen blouse €19,99. Oh, hoe leuk is deze blouse! Ik draag bijna, of niet veel blouses, maar tegenwoordig zie ik steeds meer leuke voorbij komen! 

Peplumtop met structuurdessin €19,99. Hoe schattig is dit topje!

Tricot jurk €12,99. Een simpele, basic jurk die je leuk kan combineren met een spijkerbroek of een legging. 

Plateaulaarsjes €34,99. Ik heb verschillende soorten Chelsea boots gezien met 'n hoge plateau hak, maar dan vind ik deze persoonlijk een stuk leuker! Deze moeten echt in mijn collectie komen.. 

Cutout jurk €17,99. Sinds die shirtjes in de zomer helemaal in waren, met uitgesneden schouders. Vind ik ze steeds leuker worden... 

Het duurt niet lang meer voordat ik naar de H&M ren om dit allemaal te kopen!? In ieder geval, ik word nu al blij!

Wat staat er op jouw wishlist op dit moment?

Liefs,
Fardau. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x