Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essie - Private Weekend | Review


Soms kom je een Essie product tegen waardoor je eigenlijk helemaal beseft waarom je verliefd op dat bepaald merk geworden bent. En ja, dit lakje hoort daar zeker bij.



Ik heb het meestal wel bij alle Essie lakjes, en dan is het ook zo dat ik eigenlijk bijna nooit ontevreden over de Essie lakjes kan zijn. Ze hebben zo'n geweldige kwaliteit! Ik weet nog wel, op mijn 11e, dat ik altijd zo jaloers was op mensen die Essie lakjes hadden. Essie was toen destijds nog een beetje nieuw, en was het al heel wat dat je daar zoveel geld voor betaalde.

Mijn DA Drogist in de buurt was zo'n paar weken geleden helemaal leeg, ze zouden failliet gaan. En daarom was alle make-up, en ja dus ook Essie!! In de aanbieding en kon ik dit lakje vooral niet laten liggen nu de winter morgen begint! Het is een wit glans lakje met witte shimmer erin, ik vind het echt een prachtproduct!

Ik denk dat dit lakje in het vaste assortiment zit, aangezien hij een gewone verpakking heeft.


Private Weekend is een wit kleurtje. In bepaald licht lijkt het ook wel wat op sneeuw. Het is een romig lakje met witte glitters erin.



Zoals elk lakje van Essie heeft deze ook weer een fijne brede kwast zodat je je nagel in 2 streken kan lakken! Dat lakt altijd zo snel en fijn.



En dit is dan het resultaat na 2 laagjes. Hij dekte ook eigenlijk al totaal met 1 laagje, maar ik doe normaal gesproken altijd 2 laagjes op aangezien het anders heel snel eraf gaat. Echt, ik ben heel erg tevreden over dit mooie kleurtje. Een mooi kleurtje wat perfect past bij de winterdagen die nu voor de deur staan!


Ik ben heel erg blij dat ik deze nagellak tegenkwam, en vooral met heel veel korting! Ik heb hier namelijk maar €3,00 voor betaald i.p.v. €9,99. Als die zo duur was had ik hem niet meegenomen. Deze behoort ook zeker bij mijn winter favorieten, achja, voorlopig dan!

Essie Private Weekend kost €9,99 en is onder andere t koop bij de Etos en Da drogist! 

Heb jij een echte Essie favoriet? 

----------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x