Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence Merry Berry LE: Highlighter powder & Lipstick!


Volgens veel bloggers is het écht een musthave om producten van de Essence Limited Edition's te reviewen! 


Ik heb over deze Essence LE al eerder een artikel geschreven. Ik was erg benieuwd naar de highlighter en naar deze lipstick! Ik ben gisteren gelijk wezen kijken bij het Kruidvat, en ik mocht het laatste bemachtigen! Super happy dus ja.

Ik vind meestal de Essence Limited Edition's wel erg leuk! Deze Limited Edition die op dit moment in de winkels ligt, hoort ook gewoon bij kerst. 

Ik ben benieuwd! 


Alle beide producten zien er enorm mooi uit. In de highlighter zit er een patroon in, erg leuk! 

De Essence LE heeft nog meerdere producten! Zelf vind ik het altijd erg lastig om nou te kiezen wat ik wil reviewen voor jullie. Deze keer heb ik voor dit gekozen omdat de andere producten mij niet echt aanspraken. 




Hierboven zie je mijn foto's van de highlighter powder! Zoals je ziet zit er in de highlighter een leuk 3D patroon met sterretjes. Zo krijg ik nog meer zin in kerstmis!

Deze highlighter powder heet ''01 i love my golden pumps.'' 





Ik vind de highlighter powder best wel heel erg mooi! Ik was bang dat hij niet veel pigment af zou geven, aangezien ik ook een andere highlighter gebruik op dit moment van een Essence LE. De textuur is heel erg fijn. Niet te korrelig en ook niet te romig. 

Voor de prijs wat je hiervoor krijgt, valt het reuze mee! Is dit product zijn geld waar? Ja, zeker weten! Het doet het heel mooi en goed! 

Essence Merry Berry Highlighter Powder - €3,39.





01' let's the berry-tales begin', is een prachtige, diep paarse achtige kleur. Deze lipstick is de eerste in mijn stash die een paarsachtige kleur heeft. Het is precies de kleur van bramen!



Het pigment is medium, ik heb zeker wel zo'n 2 á 3 keer eroverheen moeten gaan, tot dat hij pas echt dekkende pigment afgaf. De lipstick brengt romig aan en voelt fijn op mijn lippen. Ik vind het echt 
een prachtige kleur. De meeste opvallende lipstick is deze wel sinds nu in mijn lipstick stash! 

Deze lipsticks kosten €2,39 per stuk! 

Ik ben echt heel erg blij met deze 2 prachtige producten uit de Merry Berry LE! De producten zijn prachtig vormgegeven met de 3D patronen en de luxe omhuls. Er is duidelijk veel werk in deze LE gestoken. En het zijn niet alleen mooie producten om te zien, ook de kwaliteit is goed. 

Dit zijn zeker mijn favorieten deze maand december! 

Merry Berry LE van Essence, is dit iets voor jou?

See ya next time,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x