Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

December 2015 goals


Ik zag het al bij een aantal bloggers voorbij zien komen, ze stellen zichzelf uitdagingen voor en proberen deze dan de maand december te overwinnen..



Het inspireerde mij zo hard dat het ook voor mij een leuke uitdaging word. Ik denk dat het mij moeilijk afgaat, aangezien ik het erg lastig vind om mij aan een uitdaging te houden. ''Ik ga deze week geen chips meer eten, alleen maar gezonde tussendoortjes.'' *Volgende dag uit school* Ik zie chips in de lade liggen, oké i don't care. Allemaal ''plannen die ik toch niet na kom'' noem ik het, dat is toch bij mij altijd het geval. Voor de maand december heb ik dus ook een paar uitdagingen, of naja, goals voor mezelf gesteld! Kijk maar gauw verder.

Meer boeken gaan lezen
Ik heb een paar weken geleden 2 boeken van de bibliotheek geleend. Om mij zelf te motiveren om meer te gaan lezen, want ja, boeken uit de bibliotheek zijn natuurlijk een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld een boek kopen bij de Bruna. Ik leende o.a. ''Anne Frank Het Achterhuis'' waar ik inmiddels nog steeds geen 1 woord uit gelezen heb. Ik was al gestart in mijn andere boek, maar dat is ook bij bladzijde 40 gestopt.. De reden gewoon dat ik het niet gauw pak, ik pak sneller een tijdschrift of kijk YouTube video's. Jammer vind ik het wel, want lezen doe ik graag. Mijn doel is dus om het einde van december sowieso 1 boek uitgelezen te hebben. Let's try it!

Niet meer nagelbijten
Jaaa, ik ben zeker weten lid van de verschrikkelijke club die veelte veel nagelbijt. Ik zou willen dat ik ermee kon stoppen.. Al zolang dat ik me kan herinneren heb ik eigenlijk (bijna) nooit zoveel nagels gebeten als nu. Het is eigenlijk een verslaving geworden toen het even thuis niet zo goed ging. Als beauty blogger als mij ziet het er absoluut niet verzorgd uit als ik met afgebeten nagels nagellak swatches aan het maken ben. Ik ga dus proberen deze maand niet op mijn nagels te bijten, en voor het eerste keer in de afgelopen 3 maanden mijn nagels lang te laten groeien!

Een keer goed genieten van de kerst en mijn verjaardag
December is de maand van sinterklaas, kerst, mijn verjaardag en oud en nieuw. De leukste en laatste maand van het jaar dus. Ik ben geboren op 27 december, dat is dit jaar op een zondag. Ik voel dat deze kerst een stuk leuker word dan vorig jaar, ik heb geen idee waarom.. Ik wil echt dit jaar zo veel mogelijk genieten van kerst en van mijn verjaardag. Elk jaar is het weer hetzelfde liedje: op mijn verjaardag heb ik een apart gevoel, en aan het einde van de dag van mijn verjaardag ben ik intens verdrietig omdat het niet zo ''geweldig'' was.. Hopelijk lukt het mij dit jaar wel!

Zo, dit zijn mijn 3 uitdagingen die ik graag zou willen bereiken, hopelijk lukt mij dit!

Heb jij een specifieke goal voor december 2015?

-------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x