Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favorete.. tv programma's


Vorige week ging Mijn favoriete.. over mijn favoriete fashion item van dit moment! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete tv programma's zien!


Best een lastige keuze, aangezien ik niet zo vaak TV kijk.. Lang leve YouTube! In dit artikel dan ook de programma's die ik het meeste kijk op dit moment.

Carlo's TV cafe
Als je het hebt over een TV programma die ik graag kijk op zondag, dan is dat voor mij echt Carlo's TV café. Of naja, ik ben niet helemaal eerlijk.. Want er zijn ook vaak genoeg zondagen dat ik helemaal geen TV kijk met mijn ouders. Dan kijk ik gewoon liever naar de nieuwste YouTube video's. Ik vind het heerlijk om naar Carlo's TV café te kijken, en zeker wil ik ook iedere minuut kijken. Als je dit programma nog nooit hebt gekeken: echt een aanrader! 

Onze TV café host is al bijna 25 jaar lang 1 van de vaste gezichten van RTL. Met Telekids breekt hij definitief door en de samenwerking met Irene Moors blijft als een leidraad door zijn carrière lopen. Maar ook solo staat Carlo zijn mannetje als presentator van onder andere Monte Carlo, Cash & Carlo en Ik Wed Dat Ik Het Kan. Daarnaast is hij een begenadigd imitator wat resulteert in een Gouden Televizier-ring voor de TV Kantine in 2010. Zingend en acterend zien we hem in musicals als Beauty and the Beast en Les Misérables. Na 15 jaar lang de zondag gedeeld te hebben met Irene is Carlo er nu klaar voor om met Carlo's TV Café een nieuw en fris zondagsmiddaggevoel te creëren in de huiskamers. 


Goede tijden, slechte tijden

Ja.. ik vind het ook leuk om te kijken naar Goede tijden, slechte tijden. Het gaat over van alles en nog wat. 


RTL Late Night

Dit vind ik ook echt een van de leukste late night talkshow van Nederland. Afhankelijk van de tafelgasten natuurlijk, ik heb bijvoorbeeld gekeken toen Enzo Knol er was, of toen Ali B er was. Anders interesseert het me helemaal niks. Ook zijn er vaak mooie live optredens te zien! 


Programma's van Barbie.. (Samantha)

Oké, je houd er van of je hebt er helemaal niks mee. Barbies bruiloft, Barbies baby, Samantha en Michael willen rust in de tent, noem maar op! Deze programma's gaan stuk voor stuk over het leven van het gezin van Samantha en Michael. Echt leuke programma's, al baal ik wel dat ze niet meer op tv zijn.


Dit waren de TV programma's waar ik het eerst aan dacht.. Zoveel TV kijk ik dus niet..:-)

Wat zijn jouw favoriete TV programma's?

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x