Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favoriete fashion item van dit moment! - EXTRA -


Een fashion item die ik al eventjes heb, en super tof vind, is deze sweater van de Bershka. De afgelopen tijd ben ik veel op zoek naar sweaters met een soort van ''quotes'' erop.



Deze sweater kan je stoer, maar aan de andere kant ook wel weer lief combineren.

Er zijn ook sweaters die een model hebben als oversized, dat is dus echt niet mijn ding haha. Helaas passen niet alle sweaters uit de winkel mij. Deze sweater heb ik in een maat L moeten kopen. Anders was de sweater gewoon veel te kort bij de mouwen en bij de lengte van de sweater..

Naast deze print zijn er ook nog 2 printen en 3 kleuren beschikbaar.






Wat vind jij van deze sweater?

Liefs,
Fardau.

Volg jij mij al op bloglovin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x