Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence' 04 On The Catwalk


Vorige week stond ik even te kijken in het make up schap van het Kruidvat toen mijn oog viel op wat lipsticks van Essence.



Ik was verbaasd, want meestal hebben ze in mijn filiaal waar ik vaak kom, helemaal of amper nieuwe lipsticks bijgevuld. Maar nu was alles er! Oke, bijna dan.. Na een tijdje twijfelen nam ik een mooie mee, en deze review ik vandaag!



Hierboven zie je de kleur die ik meenam. Het is nummer 04' on the catwalk!



De Essence lipsticks kosten €2,39! Lekker budget dus. En dat voor zo'n mooi rood kleurtje waar ik al zo lang naar op zoek was!





Dit vind ik echt de perfecte roze, rode lipstick kleur voor de herfst! Hehe, eindelijk een rode kleur die goed bij m'n lichte huidskleur past. De lipstick heeft een mooie dekking en finish. Ik ben bang, dat dit mijn favoriet aan het worden is voor de herfst!

De houdbaarheid van de lipstick is prima. Hij blijft zo'n 1 á 2 uurtjes mooi zitten. Na het drinken en het eten moet je 'm natuurlijk even bijwerken.


Ik vind de kleur heel erg mooi! In het begin was rood niet helemaal mijn kleur, maar daarentegen vind ik deze variant wel erg mooi. Ook heeft de lipstick een goede dekking en hij voelt zacht en romig aan. Hij droogt mijn lippen zeker weten niet uit!

Essence lipstick - €2,39 - te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Vind jij de rode lipsticks mooi?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x