Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

p2 VOLUME Gloss


Nagellak vind ik te gek. Het is voor mij dan ook vooral een ultieme uitdaging om een nieuw merk te reviewen. Een merk waarvan ik nog nooit eerder iets heb gehad. Nagellak is dan ook mijn holy grail als het gaat om gezonde en vrolijke nagels te creëren! Toen ik een paar maanden geleden bij de DM Drogist was, viel mijn blik gelijk op het make up schap van p2. Nog niet eerder had ik daar iets van geprobeerd. En dat werd wel eens de tijd.



De kleur die ik mee nam is ''150 cute pink''. Absoluut geen spannende naam, ik vind de naam helemaal bij het lakje passen! Er waren trouwens niet veel andere kleuren, heel veel was al uitverkocht. Of er waren tinten die ik al had, en dan vind ik het meestal onzin om dan nog een nagellakje te kopen in die specifieke kleur. Waarom ik de kleur ''150 cute pink'' mee nam, is omdat hij een soort van oud roze tintje heeft, met een prachtige glans!


Is het geen plaatje? De kleur vind ik zo ontzettend mooi!


De pigmentatie is prima op mijn nagels, ik vind de kleur heel bijzonder en mooi.


Bovenstaande foto is binnen genomen, met een zonnestraal. Ik vind dat hij precies overkomt als in het potje. Op mijn nagels pakt hij de kleur goed, zo mooi!



Deze foto is binnen en met een felle zonnestraal gemaakt. (Check die glans, yeay!). De nagellak komt hier wat beter naar voren, maar hij moest wel behoorlijk opgebouwd worden. Toen ik het eerste laagje aanbracht kon je eigenlijk nog wel mijn eigen nagelkleur zien. Maar toen deed ik er een tweede laagje overheen, en het viel ook eigenlijk wel mee!

Alsnog ben ik heel tevreden met dit lakje! Als je de laagjes goed opbouwt, kom je een heel eind. En voor de prijs vind ik hem zeker de moeite waard om hem uit te proberen!

Het P2 VOLUME Gloss kost €1,95 en is alleen te koop bij de DM Drogist in Duitsland!

Wat is jouw favoriete product van P2?

--------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Hallo Fardau, Ik ben André... Je blog is een goeie inspiratie voor mij. Wij zijn ermee bezig een drogisterij op te bouwen met alleen duitse producten. Heb je daar wellicht ideeën wat je daar alles zult willen zien? Bedankt voor je goeie recensies en content.

    Groet, André

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x