Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favoriete.. schoenen van dit moment!


Als er iets is, waar ik absoluut nooit geen genoeg van kan krijgen, dan zijn het wel schoenen. Ik heb best veel schoenen, maar pak vrijwel elke dag dezelfde schoenen om aan te trekken. De schoenen die ik vandaag laat zien zijn mijn favoriete schoenen van dit moment!



Deze zomer draag ik eigenlijk alleen maar sneakers. Iedere keer als ik ze aan heb krijg ik hier complimenten over. Stuk voor stuk zitten ze heerlijk, de een wat meer dan de ander natuurlijk. Sneakers zijn ontzettend fijn om te combineren.




Deze witte nep allstars kocht ik een paar maanden terug in Sportsworld. Als ik mijn nike airmax's eerder had gekocht weet ik niet of ik deze wel gekocht zou hebben. Toch ben ik blij dat ik ze ben tegengekomen en ze meegenomen heb. Hier heb ik er een artikel over geschreven.





Tot voor kort heb ik eigenlijk nog nooit echte, nieuwe nike air max gehad. Ik vond ze voorheen altijd zo ongelooflijk duur. Voor dit paar betaalde ik alsnog €134,99. Maar alsnog, ik had er zo lang voor gespaard (en gewerkt) dat ik ze wel verdiend had. Hele fijne schoenen!





Ja, deze heb ik ook nog maar een maandje. Zoals ik al zei, ik kan eigenlijk nooit genoeg schoenen hebben. Ik vind het maar niks om elke dag dezelfde sneakers te dragen. Deze converse Allstars vind ik zelf erg fijn, maar ik kan er ook eigenlijk niet een hele dag op lopen. Mijn voeten zijn erg breed, en daardoor gaan ze aan het einde van de dag pijn doen aan mijn kleine teen. Omdat die best wel tegen de rand gedrukt zit. Ze komen van de Footlocker en ze lopen verder lekker. Toch hou ik het niet heel erg lang vol op deze schoenen.





Ja, ook Vans vind ik erg fijn. Ze lopen gewoon zo lekker! Ik heb voorheen een laag model vans gehad, in het paars. Toen in die tijd waren Vans helemaal de hype. Deze kocht ik denk ik zo'n halfjaartje terug. Ook heb ik op dit moment nog een duo kleurige paar vans, zwart met roze. Die heb ik deze zomer amper gedragen omdat ze toch een beetje te krap voor me zijn.. En ja, ze zijn al stuk aan de linkerschoen zoals jullie kunnen zien. Ik krijg ze hierdoor niet lekker meer aan, en doen ze af en toe pijn als ik erop loop. Maar, echt waar. Dit zijn mijn perfecte werkschoenen waar ik wel een hele dag op kan lopen. :)

Wat zijn jouw favoriete schoenen van dit moment?

Ik zou het leuk vinden als je me zou volgen via Bloglovin!

-----------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x