Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence nagellak - The nudes | Review


Als ik kijk naar mijn make up stash neemt nagellak daar het grootste deel van in. Essence is op dit moment mijn meest favoriete nagellakmerk. Essence heeft een uitgebreid assortiment, en laatst ontdekte ik in het tweede schap de lijn: ''The nudes."



Essence is een Europees nagellakmerk dat in Nederland al een aantal jaren verkrijgbaar is. Vroeger, dus dan moet je eigenlijk zo'n 3 á 4 jaar terugdenken, kocht ik eigenlijk nooit nagellak van Essence, maar meer van Catrice. Essence is door de jaren heen steeds meer verbeterd! Ik koop nu steeds sneller een lakje van Essence dan van Catrice, omdat ik weet dat de Essence lakjes net zo goed kunnen zijn! Daarom deel ik nu mijn ultieme favoriet van dit moment!


Dit Essence lakje is qua kleur wat lastig te omschrijven. Het is een beetje een oud roze kleurige nagellak. Echt een heel mooi nude kleurtje! Als ik niet weet welke nagellak ik die dag op wil of welke outfit ik aan ga doen, kies is meestal voor deze omdat hij zo mooi overal bij past.


Het lakje heeft de kleur ''07 hope for love.'' Ik vind 'm erg mooi uitzien. Een basic zwarte dop en een rond flesje waarin je goed de kleur kunt zien.






Dit is de swatch van de nagellak na het aanbrengen. Dit is echt een geweldig mooi resultaat. Wel had ik hem wat meer ''nude'' verwacht. Verder bevalt hij me zo goed, dat ik binnenkort ook wel wat andere kleurtjes ga aanschaffen van ''The nudes'' lijn van Essence!

De lakjes uit ''The nudes'' lijn van Essence zitten in het tweede schap, kostten €1,89 per stuk en zijn te koop bij het Kruidvat.

Ben jij tevreden over de lakjes van Essence?

-----------------------------------------------------