Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Schoolspullen shoplog! Met o.a. Hema, Action & V&D! - EXTRA -


Hee hoi! Een van de leukste dingen van de zomervakantie, vind ik het kopen van nieuwe schoolspullen. Ik kan uren rondlopen op de school afdeling. Maar een keuze maken is ook moeilijk, er zijn ZO onmogelijk veel leuke dingen..



Ik gok zo'n 2 á 3 weken geleden bezocht ik het centrum met een vriendin van mij. Hier gingen we natuurlijk even heen om samen de schoolspullen te kopen. Aangezien ik mijn diploma heb ondertekend, ga ik nu naar het MBO. Ik ga de SPW opleiding doen, niveau 3. Dat houd in dat je later in een kinderdagverblijf gaat verder. En kom ik niet meer bij mijn vriendinnen in de klas, wat ik aan de ene kant echt heel erg jammer vind. Maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om nieuwe mensen te ontmoeten.

Altijd van te voren dat ik naar de stad ga om schoolspullen te halen, kijk ik vaak even wat shoplogs via Youtube om te zien wat er nou eigenlijk qua collectie in de winkels ligt. De video's inspireerde mij. En ik ging te laat naar de winkels.. Een voorbeeld, bij de Hema was er nog maar 1 soort kaftpapier. De rest was uitverkocht. Erg jammer.

Mij valt het ook op dat de schoolcampus van de V&D elk jaar een stuk kleiner is. Ik snap het ook wel, ik ga ook geen €5,- betalen voor een pak met 2 kleine schrijfschriften. En die €5,- betaal je alleen maar omdat er dan een ''leuk'' printje op staat. Onzin, daar doe ik niet aan. Je kan bij de Action ook gerust leuke schriften halen. Maar schriftjes had ik nog genoeg, van vorig jaar!

Laten we beginnen met de Action!
Van sommige dingen heb ik de bon niet meer, maar ik zal de prijs gokken!




Ik heb geen idee of ik nog potloden had, want ik raak ze altijd kwijt, haha! En zwarte permanente markers zijn gewoon altijd leuk om op je schriften mee de kleuren en te schrijven.

HB potloden: €0,49.
Zwarte markers: €1,59.



Kleine schriften heb ik nog genoeg van de afgelopen jaren op de middelbare school. Ik kan eerlijk gezegd nooit kiezen tussen zoveel té leuke schriften die te koop zijn bij verschillende winkels. Ik heb van deze variant een paar meegenomen, ook wat kleinere. Ze zijn gewoon veel handiger dan continu zo'n klein schriftje te gebruiken. Daarnaast vind ik de grootte ook gewoon heel fijn.

A4 schrift met 80blz: €0,89.





Ook heb ik twee kleinere varianten van dit soort schriftjes gescoord. Deze vond ik echt gewoon heel erg op de ''Hema'' schoolspullen lijken. Beiden hebben een soort van, hema printje en ik vind ze beide echt heel erg leuk! De ringen in de schriften vind ik ook een stuk fijner dan zonder. Het kreukelt niet in je tas en ze zijn een stuk steviger.

Subjectboek met tabbladen A5, 125 blz: €1,29 per stuk.


Ook zag ik dat de Action bij ons weer een nieuwe voorraad type-ex heeft. Ik heb weer een setje met 2 meegenomen. Ookal dat ik nog 1 potje thuis heb liggen, een voorraad is niet verkeerd. Maar het is raar spul hoor, vorig jaar gooide een vriendin van mij het potje naar mij toe, en ik kon hem niet meer vangen, dus hij viel op de grond. De hele vloer zat eronder en het wou er bijna niet meer af. Zonde.

Type ex, 2 stuks: €0,89.



Een puntenslijper raak ik ook altijd zo snel kwijt. Dus ik had er een met hoge nood nodig. Mijne is laatst verdwenen op school, toen ik hem aan iemand leende.

Dubbele puntenslijper: €0,62.


En vooral niet te missen: leuke washi tape! Ik ben gegaan voor deze vrolijke, leuke kleurtjes. Ik heb ook echt gewoon heel lang bij het deco schap gestaan. Er zijn zoveel leuke...

Washi tape: €0,79 per stuk.



En dan deze ontzettend leuke stickertjes! Ze trokken mij aan omdat ze zo leuk en vrolijk zijn.

Stickers on a roll: €0,49.



Sticky notes! Zo tof!

Sticky notes: €0,79.


Dan deze markeerstiften, super handig. Ik had eerst altijd van die pennen van Stabilo, maar die moest ik dan altijd weer meenemen in een tweede etui.. Niet zo fijn.

Markeerstiften: €0,89.



Bij de Action kwam ik deze leuke etui tegen! Superleuk weer, zoals gewoonlijk wat ik verwacht van de Action schoolspullen. Met zulke leuke spulletjes krijg ik gewoon weer zin in school, best apart...

Etui: €1,-


Een gum kan ook niet ontbreken. Kleine gummetjes vind ik echt verschrikkelijk.

Grote gum: €0,38.


Dan het laatste van de Action! Extra potloden, zonder HB. Ook deze vind ik weer een typische ''Hema'' stijl. En ze hebben ook nog eens superleuke quotes en pastel kleurtjes!

Quote potloden: €0,59.

Dan nu gauw verder met de Hema!



Voor de 20 boeken die ik heb moeten bestellen, heb ik meer kaftpapier nodig. En die kan je natuurlijk bij de Hema kopen. Het enige jammere was is dat deze als enigste er nog was. De anderen waren allemaal uitverkocht. Of gewoon nog niet bijgevuld. Niet dat ik er nog een rol bij had willen kopen, maar het was gewoon wel leuk geweest als ik kon kiezen, hihi.

Hema kaftpapier, 3m: €0,95.



Liniaal kan ik ook niet missen dit schooljaar, aangezien ik dit jaar ook nog wel rekenen heb, ugh. Jammer genoeg wel. Ik kon maar tussen deze en een neutrale kiezen. Dan is bij mij de keuze al snel gemaakt!

Liniaal: €0,75.





Lijmplakstiften, veel handiger dan van die vieze ''spuit'' lijm, noem ik het maar even, hahaha. Meestal gaan die bij mij snel lekken. En dan is dit een goede oplossing.

Lijmplakstiften, 2 stuks: €1,50.



Omdat ik vorig jaar iets te veel pennen ben kwijt geraakt, was het dit jaar eigenlijk wel nodig om nieuwe te kopen. Weer een lekker goed excuus om vele leukere te kopen. Ik zag deze leuke pennen bij de Hema en kon het niet laten om ze te kopen.

Pennen set, 3 stuks: €0,95.


En ja, als je toch van die leuke pennen koopt, kan je er maar beter wat leuke sticky notes erbij kopen, hihi!

Stickynotes: €0,75.


Labels voor op je boeken. Ik houd niet van die drukke labels op druk kaftpapier, als ik nou effen katfpapier had gehad, dan zou het wel leuk staan.

Labels: €1,00.




Dan kocht ik deze schrijfstiften, heel schattig en tof om te gebruiken voor op je schriften als je je even verveeld in de lessen.

Schrijfstiften: €2,00.



Als laatste van de Hema kocht ik deze (school)agenda! Ik ga hem alleen niet voor school gebruiken, ik ga 'm gebruiken voor de planning van mijn blog en voor de planning van mijn werk! Mijn schoolagenda is nog in de maak, die maak ik via de ''ontwerp je eigen agenda'' service van Hema! Superleuk, hihi.

Schoolagenda: €3,95.

Dan het allerlaatste alweer!



Ergens aan het begin dat de V&D schoolcampus begon, nam ik deze 2 rollen kaftpapier mee. Zo leuk met die ananasjes! De prijs staan er gelukkig nog op, hihi.

Dit was dan alles, nouja, ik moet mijn ''eigen gemaakte'' agenda nog afmaken en dan bestellen. Die laat ik zien zodra hij helemaal klaar en binnen is!

En, hebben jullie al jullie schoolspullen voor aankomend jaar al in huis?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, als ik zo mijn blog statistieken bekijk, zijn mijn school gerelateerde artikelen enorm vaak bekeken.

Liefs, en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x