Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review - Catrice Multi Colour Blush in 060


Zo'n 1 weekje terug was ik op vakantie in Duitsland en heb ik goed genoten van de leuke winkels daar! Toch moest ik weer even langs de DM drogist, daar ben ik denk ik wel zo'n 4 keer naar binnen gelopen. En in de DM drogist heb ik onder andere deze mooie blush van Catrice meegenomen.




Van het merk Catrice heb ik eigenlijk nog nooit een blush gehad. Alleen veel van Essence en van de Action. En ja, ik houd van lekker budget, haha! Ik vond deze blush zo ontzettend mooi.

Deze blush van Catrice is in 2 kleuren verkrijgbaar. Ik nam de laatste mee, die daar nog aanwezig was. Alle producten van Catrice gingen zo snel weg, omdat in Duitsland de "uit het assortiment" sale al aan de gang was! En deze was daar ook 1 van, haha. De naam van de blush zegt het al, een ''multi colour blush.'' Een blush dus met meerdere kleuren. En de mix kan je natuurlijk zelf bepalen. Je kan 1 kleur gebruiken, 2, 3, of gewoon alle vier!



De blush die ik heb gekocht is nummer 060: ''Strawberry Frappucino.''




Op de eerste foto heb ik ze stuk voor stuk geswatched. Lekker neutraal en niet al te fel. Het is absoluut geen felle brush, goed draagbaar, en daar houd ik van!


Ik ben tevreden over deze blush, en ik weet haast bijna wel zeker dat het niet bij deze blush van Catrice blijft. Misschien ga ik de volgende keer voor een wat fellere blush!

Deze Catrice blush kocht ik in Duitsland bij de DM Drogist voor €1,95.

Heb jij al eens een blush van Catrice geprobeerd?

Liefs, Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x