Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review - 2 Andrelón Haarmaskers


Ik wil al heel lang een haarmasker uitproberen omdat mijn haar altijd zo pluizig is. Mijn haar is heel erg dik, dus gedurende de dag is mijn haar een grote pluizenboel. Ik was op zoek naar een haarmasker die dit zouden voorkomen. Of naja, in ieder geval verminderen. Ik las hele goede en positieve reviews over de Andrélon haarmaskers!




Deze 2 Andrélon haarmaskers komen uit 2 verschillende lijnen uit het assortiment. De witte flacon komt uit de ''natuurlijk puur'' lijn en de paarse flacon komt gewoon uit het vaste assortiment. Voor het haar die geverft is is de paarse flacon bedoeld, daarom heet hij ook ''levendige kleur.''

De witte flacon is meer bedoeld voor zijdeglans haar. Die je haar gezond en glanzend laat lijken, dat doet hij zeker weten !!


De witte flacon, ''natuurlijk puur'':
Dit is echt een heerlijk, zoet haarmasker! Hij maakt mijn haar minder pluiziger dan ooit, op een zachte manier. Na gebruik laat ik hem 1,5 minuut intrekken en daarna spoel ik het uit.


De paarse flacon, ''levendige kleur'':
Een goede wasbeurt aan je haar sluit je natuurlijk altijd af met een beetje conditioner of een haarmasker. Zo maak je je haar altijd wat zachter en minder pluizig. Dit haarmasker heeft een heerlijke frisse geur. Het geeft me net dat beetje zachter en schoner gevoel. Ook zorgt dit haarmasker voor zijdezacht haar.



Ik blijf voorlopig trouw aan mijn Andrélon haarmaskers! Heb je last van pluizig haar? Dan zou ik zeker eens deze producten uitproberen! Mij bevallen ze enorm goed.

Deze Andrélon haarmaskers heb ik gekocht bij de Kruidvat voor €3,99.

- Demi x