Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

H&M lipsticks - Review


Oke. Toen ik afgelopen week bij de H&M stond, was er bomvol sale bij heel veel make-up producten. En deze lipsticks kon ik gewoon niét laten liggen voor €1,00 per stuk!






De H&M make-up afdeling is echt iets waar ik eigenlijk bijna nooit bij kijk. Aangezien ik veel liever Essence, Catrice en MUA producten gebruik. Maar.. ik heb heel veel goede dingen gehoord over H&M lipsticks! Ik heb 2 kleuren meegenomen, die ook de laatste waren in het ''sale" assortiment als het mij ging om lipsticks.



Ik vind het ook geinig dat ze allebei anders afgesneden zijn!






Laten we gaan kijken naar de eerste lipstick! En oh, dit vind ik wel een tegenvaller.. Ik had verwacht dat hij erg gepigmenteerd was. Erg jammer..





En hierbij de tweede lipstick! Hij is erg romig en daardoor is hij erg fijn in gebruik. En die pigmentatie! Zo veel beter dan de eerste lipstick waar ik echt gewoon haast niks zag. Aangezien ik zelf niet zo fan ben van knalfelle lipstick, vind ik deze daarintegen wel heel erg mooi! 


Ik ben zeer tevreden over lipstick nummer 2. Aangezien lipstick nummer 1 niet veel pigmentatie afgeeft, kan hij ook wel leuk zijn als een soort van "glans'' op je lippen! Ik zal het een keertje uitproberen. 

Ik betaalde €1,00 per stuk voor een lipstick in de sale! Te koop bij de H&M voor de normale prijs; €4,99!

-----------------------------------------------------------------------------------------------