Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence - 4x colour & go!


Terwijl ik hier zit te genieten van mijn vakantie, heb ik afgelopen week een paar mooie lakjes kunnen scoren in de kortingsbak bij de Kruidvat. Ik kon niet wachten tot ik eigenlijk weer thuis was, dus vandaag review ik deze 4 mooie lakjes voor jullie!



Voorheen heb ik al veel Essence lakjes gehad. Ik vond ze in het begin een beetje ja, hoe zeg je dat.. Niet van een hele goede kwaliteit. Dat was nog in de tijd dat de lakjes nog niet vernieuwd waren. Persoonlijk vind ik ze nu vele male fijner lakken met het nieuwe kwastje en vind ik ze er veel mooier uitzien!

Dus.. Toen ik deze lakjes zag in de over-volle kortingsbak kon ik ze eigenlijk niet laten liggen. Toen ik al helemaal de prijs zag, was mijn beslissing al genomen. Ik nam er gewoon maar 4 mee! Om ook een leuke review voor jullie te schrijven!


De Essence colour & go zijn eigenlijk niet meer verkrijgbaar. Tegenwoordig heb je ze alleen in de "gel" varianten en persoonlijk vind ik dat best wel erg jammer.. Ik had liever gewild dat ze een schap hadden voor de "niet gel" lakjes en voor de "wel" gel lakjes. Maarja.. ik heb het helaas niet voor het uitkiezen.





Zoals je aan de productfoto's kunt zien heb ik 4 verschillende soorten:

- 196 i (love) my blue jeans.
- 111 english rose.
- 113 do you speak love?
- 179 roller coaster.

En ja, ik vind ze allemaal er prachtig uit zien.


De kwastjes van de lakjes hebben een standaard brede vorm, die ik erg fijn vind. Je kan er heel precies mee werken op je nagels!

Maar.. laten we gaan kijken naar de swatches!





- 111 english rose -



- 113 do you speak love? -


- 179 roller coaster -



- 196 i (love) my blue jeans -

De Essence colour & go heb ik voor €1,00 per stuk in de kortingsbak kunnen scoren. Ze liggen officieel in de Essence schappen maar ze zijn niet meer verkrijgbaar.

---------------------------------------------------------------------------------------------