Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Collective haul - beetje Februari / Maart - Met o.a. Kruidvat, Action & H&M! - EXTRA


Woehoe! Weer tijd voor een Collective Haul! De laatste tijd ben ik niet zo actief geweest op mijn blog. En dit komt vooral omdat ik nu in mijn examenperiode zit. A.s. 16 april heb ik mijn eerste "echte" praktijkexamens!



Als je benieuwd bent naar de Collective Haul van Januari, dan kan je hier klikken!





Als eerste kocht ik deze onesie bij de Kruidvat! Ik vond hem zo leuk en besloot ook eigenlijk gelijk naar de winkel te racen om hem te kopen! Ik moést 'm gewoon hebben! Eerst was ik van plan, dat als ik naar de Primark ging, dat ik daar een gave onesie zou kopen. Maar de onesie die ik vorig jaar bij de Primark kocht, had ik veel te klein gekocht. Dus hij zat steeds veel te strak en hij zat ook eigenlijk niet zo fijn.. Dus ik kocht maar deze! En hij zit, echt waar. Goddelijk!

 - Kruidvat - €9,99 - (Nu niet meer te koop!)





Bij The Sting spotte ik dit ontzettend gave shirtje! Ik sport zelf 3 keer per week, dus dit vond ik echt een heel leuk idee om te dragen naar de sportschool. 

- The Sting - €15,00 - (Nu te koop!)





Bij de Vans store kocht ik deze paar Vans! Ik wou heel erg graag nieuwe sportschoenen hebben, en toevallig vond ik deze zo leuk! Én ze waren ook nog is in de aanbieding!

Vans store - €60,00 - (Nu te koop!)



Next one! Een soort van "scrapbook" van de Wibra! Sinds ik bij de Wibra werk, koop ik daar veel vaker spulletjes. Maar ook vooral omdat ik 20% personeelskorting krijg, hihi! Vervolgens heb ik al een paar ideeën maar ik heb er nog niks mee gedaan.

Wibra - €1,50 - (Nu niet meer te koop).




Bij de Kruidvat kocht ik dit To Do boekje! Ik zocht al langer naar zo'n boekje, maar kon hem steeds niet vinden bij de Hema. En deze is echt heel erg fijn. Ik gebruik hem niet alleen voor To Do lijstjes, maar ook voor een vlug boodschappenlijstje of mijn wishlist!

Kruidvat - €1,00 - (Nu niet meer te koop!)


C&A is een winkel waar ik vaak kom. Het is een van mijn favoriete kledingwinkels. En vooral niet al te duur! En deze keer stapte ik ook even naar binnen. Al heel lang stond er een leren skaterskirt op mijn wishlist. En spotte deze op de site van de C&A. Daarom ging ik ook even in de winkel kijken! En ik had 'm gevonden! Alleen hij was er alleen nog in maat 38.. En die viel net wat te ruim vond ik. Dus bestelde ik 'm via de C&A Online Shop! En gelukkig was hij er nog! En toevallig, had ik hem vandaag aan haha. Dus vandaar dat de foto zo gemaakt is. :)

C&A - €14,90. - (Nu nog te koop!)


In de Action spotte ik deze fel oranje mascara! En ik was er eigenlijk wel heel erg benieuwd naar. De Action heeft sinds kort heel veel nieuwe producten in het assortiment. Heel gaaf!

Action - €0,89 - (Nu te koop!)


Ook bij de Action kocht ik deze reinigingslotion. Ik moest heel snel een nieuwe hebben, want de mijne was opgeraakt. En anders kon ik mijn make-up er ook niet meer afhalen. Dus ik kocht deze maar even snel. En ik vind hem eigenlijk helemaal niet fijn.. Ik gebruik hem nu zo'n 3 weken en hij is te gevoelig voor mijn huid. Mijn huid raakt geïrriteerd en word helemaal rood.

Action - €1,29 - (Nu te koop!)


Ik was ook nog even na een lange schooldag langs de H&M geweest! En daar kocht ik deze grijze trui, die ook een beetje een croptop effect heeft. Ik vond hem zo gaaf, en voor de prijs kon ik hem ook niet laten liggen! 

H&M - €4,- - (Nu niet meer te koop!)


Dan spotte ik deze croptop ook nog bij de H&M! Met echt een heel leuk printje. Ik kocht deze ook eigenlijk vooral om hem bij de leren skaterskirt te dragen! 

H&M - €3,- - (Nu niet meer te koop!)





En als laatste sneupte ik even op The Sting site rond. Ik hou van Sale shoppen! En vooral, voor deze leuke prijsjes! Het gestreepte t-shirt is eigenlijk gewoon een simpel shirtje, maar die kan je zelf leuker maken door er bijvoorbeeld een mooie statement ketting bij te doen. Of een lange ketting met een hangertje eraan. En het tweede shirtje vond ik vooral leuk door de tekst die erop staat. Ik snap eigenlijk niet waarom dat erop staat, maar ik vond het wel wat hebben!

The Sting - €4,- & €3,- - (Nu nog te koop!)

--------------------------------------------------------------