Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn 2015 goals.


Het voelde nog als de dag van gisteren, oudjaarsdag. Overal feest en vuurwerk. Met goede voornemens ben ik wel wat te laat, maar natuurlijk kun je die op ieder moment beginnen! 


1. Focussen op mijn examens.
Het gaat zeker niet slecht op school, maar ik wil in 2015 gewoon met een trots gevoel kunnen zeggen "ik heb mijn diploma gehaald!". Ik ben ongeveer de enige die er geen vertrouwen in heeft, terwijl mensen in mijn omgeving dat ik het prima haal. 

2. Sparen.
Ik wil écht gaan oefenen met sparen. Tot nu toe kan ik dat ook echt niet. Mijn volgende doel is om niet te veel geld uit te geven achter elkaar. Dit lukt ook niet altijd, omdat ik sinds 2 maanden bij de Wibra werk. Maar natuurlijk wil ik de uitdaging heel graag aan. 

Het is een kort artikeltje vandaag, maar ik moét even mijn hoofd focussen op mijn toetsweek! Vanaf volgende week plaats ik weer elke maandag, donderdag en zondag! En jullie kunnen een Collective Shoplog verwachten van de maand Februari!

Liefs,
Demi..