Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Catrice Crushed Crystals - PLUMdogMillionaire.


De kortingsbakken bij de kruidvat is ieder zijn favoriet wel zo'n beetje, en ook bij mij! Maar af en toe vind ik het er ook wel vies uitzien. Dan ligt alles open enzovoort, bah! Maar eigenlijk vond ik dit hartstikke mooie, en ook ongeopende nagellakje van Catrice!



Niet de nieuwste versie, want deze bestaat natuurlijk al een tijdje. En hij zal ook wel met de reden "uit het assortiment" in de kortingsbakken liggen. Ik kon het gewoon niet weerstaan en nam dit lakje mee. Kijk je mee?



De huls van Catrice is altijd wel een beetje hetzelfde. In tegenstelling vind ik niet altijd alle Catrice lakjes even fijn.

Catrice is een budgetmerk die ze zo wel bij Trekpleister als bij Kruidvat verkopen. En die, zolang de tijd verder gaat, in een sneltreinvaart de beauty hartjes van Nederland aan het veroveren is. De meest geweldige kwaliteit voor dit lakje voor een budget prijsje.

PLUMdogMillionaire komt uit de "CRUSHED CRYSTALS" collectie.



Het blijft zo leuk om naar te kijken! Het lijkt ook een beetje op van die confetti dingetjes.



Hier heb ik 1 laagje op!



En hier 2 laagjes. En wauw.. wat vind ik 'm geweldig! Het lijkt net alsof er paarse zout op mijn nagels zit, en zo voelt het ook, haha. En het kwastje is ook heel fijn.

Wat is jouw favoriet op dit moment?