Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Action concealer - Green


Voor mijn gezicht gebruik ik het liefst een concealer die goed dekt. Toch gebruik ik eigenlijk nooit een groene concealer. Na mijn bezoekje aan de Action, was ik wel benieuwd naar dit product! En vandaag laat ik je zien wat ik er van vind!




Action is een winkel die ik echt geweldig vind, van homedingetjes tot kleding tot makeup. Ik houd echt van de make up van de Action. Maar.. ik vind de producten niet altijd even fijn.


Door je onzuiverheden af te dekken, krijgt je huid eigenlijk bijna geen lucht meer. Maar daarnaast, verberg je het wel (bijna altijd) heel mooi.



In éen flacon zit 4.5 gram.


Ik heb er eigenlijk geen goed gevoel over, maar misschien komt dat ook wel doordat hij er een beetje goedkoop uitziet. De concealer zelf is ook een beetje slordig afgesneden..




In de stick zit het eruit als een groene concealer, maar hij geeft een beetje een blauwe waas af. Jammer, Action.

Kijken wat het met mijn huid doet!




Ik bracht wat concealer aan op mijn onzuiverheden, die ik trouwens op dit moment heel veel heb.. Heel vervelend. Ik moet zeggen, hij dekt wel goed. Maar hij laat wel een soort van "blauwe waas" achter.

---

Ik ben niet heel tevreden over deze concealer van de Action. Ik had me heel anders voorgesteld. De pigmentatie is prima maar hij laat een blauwe waas achter en dat is echt een nadeel. Ik gebruik liever mijn Essence concealer!

Deze Action concealer in "Green" is verkrijgbaar voor €0,59!

xxx Demi