Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Update donderdag.


Niks is lekkerder dan de eerste 2 schooldagen alweer achter de rug te hebben. En zeiknat geregend thuis te komen en dan te beseffen dat je in een warme omgeving zit!


Vanmiddag een hele relaxte middag gehad. Met een lekker bakje yoghi, en een bakje naturel chips. En.. eigenlijk vooral heel veel stress. Vooral aan het eind van de week zul je eigenlijk moeten denken "yeay eindelijk weekend" maar ik denk juist ohnee.. Dit weekend word echt alleen maar leren..


Ik heb volgende week toetsweek en de afgelopen toetsweek verliep ook niet goed af. Ik ben bang dat ik het niet kan.. Net zoals iets met mijn examens dit jaar. Ik moet over zo'n 3 maanden examens doen en ik heb het idee dat ik het niet kan halen.

Dat ik deze maandag niks heb geplaatst, dat klopt. Het spijt me, maar ik moest weer even in mijn routine komen en was even deze maandag met mijn moeder een dagje Sneek geweest. Eventjes genieten van ook écht mijn allerlaatste kerstvakantiedagje.

Nog eventjes volhouden, ik denk dat ik volgende week geen posts ga plaatsen. Vooral omdat ik echt mijn hoofd even bij school moet houden. Zodat ik hiermee niet weer nog een keer zak op mijn cijferlijst, maar dat het weer juist omhoog gaat! En wat zal ik dan trots zijn op mezelf..

Geniet van je donderdagavond! 
Ik zie jullie gauw weer, x