Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favorieten van Januari 2015!


Zo.. wat ben ik lang weggeweest.. Om enkele privé redenen was ik er een tijdje niet. Maar omdat het nu wel weer wat gaat, start ik een nieuw begin!



Januari 2015 is echt voor mijn mening heel snel voorbij gegaan, maar ik heb een heleboel leuke favorieten voor vandaag. En natuurlijk laat ik deze graag zien aan jullie! Ik heb genoten van een boel nieuwe producten, maar ook wat "oude" favorieten. Kijk je mee?



We beginnen direct met een nagellakje. Namelijk een van mijn grote favorieten op dit moment. De Maybelline Color Show "BE Brilliant!". De combinatie van blauwe, groene en paarse glitters vind ik echt fantastisch. Ik ben verliefd op dit lakje!




Voor de dagen dat ik wat meer puistjes dan normaal heb en mijn bb cream niet heel goed wil dekken, gebruik ik heel vaak mijn favoriete concealer. Dit is de eerste keer dat ik 'm kocht en ik vind hem echt ge-wel-dig! Daarom verdient hij zeker een goed plekje in mijn favorieten.




Mijn tweede en laatste favoriete lakje van dit moment! Dit is het meest gedragen lakje in Januari, eigenlijk.. Essie vind ik persoonlijk heel erg aan de prijzige kant, omdat je voor 1 lakje al bijna zo'n €15,- betaalt. Omdat de kleur zo neutraal is kan je 'm zo wel in de zomer als in de winter dragen.



Mijn favoriete gezichtsreiniger van deze maand! Omdat ik ook echt elke dag make-up draag, moet het er natuurlijk ook afgehaald worden. Deze reiniger is echt een aanrader. Hij haalt supergoed alle make up eraf. Een heel fijn product!



Deze eyeliner van Essence vind ik ook echt geweldig. Ik heb vaak genoeg eyeliners uitgeprobeerd, maar toen eigenlijk nooit mijn favoriet gevonden. En nu dus wel! Heel erg blij mee.





En de laatste 2 producten alweer! Babylips is al eerder in mijn "oude" favorieten gekomen. En de "Lash Princess" mascara is ook echt een geweldig product. Geeft volume en mooie pigmentatie. Kortom. Ik ben tevreden!

Dit waren mijn favorieten van Januari 2015, wat waren die van jou?