Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Black for Christmas! - Outfit voor Christmas 2014


Aangezien ik aanstaande dinsdag (9 dec) gastvrouw mag zijn op een kerstmarkt, had ik bijzonder netjes kleren nodig. Volgens is dit mijn eerste kerst artikel. En dit keer mijn kerstoutfit voor 2014!



Het is inmiddels al 1 dag na pakjesavond. Ik hoop dat jullie allen een gezellige avond hebben gehad, ik vier zelf geen Sinterklaas meer, omdat ik geen jongere broertjes/zusjes heb. Maar heb een gezellige avond gehad met toastjes en TVOH!

Het lijkt wel als of de winter al is begonnen. Het is echt verschrikkelijk koud weer, brr. Niks aan! Al heb ik wel graag dat er gauw sneeuw komt hihi, want sneeuw is tof! Sinterklaas is geweest en kerst komt er aan dus was het tijd voor een nieuw outfit!

Ik ben echt ontzettende dankbaar en blij met deze outfit omdat ik 'm gewoon echt heel erg gaaf vind. Laten we snel beginnen!







De broek, waar de kerst' outfit mee begonnen is! Deze leren skinny jeans van Vero Moda vind ik echt zo tof! Het heeft details aan de zijkant van de broek, het geeft net iets bijzonders dan normale broekzakken. Heel heel tof!





Wat de bovenkleding betreft, als eerste deze schattige kanten peplum top! Ik had eerst in gedachten om een mooie kerstjurk met pailletten te kopen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan, vooral omdat ik vorig jaar kerst al een jurk aan heb gehad. Maat S, zat echt precies goed, niet al te strak maar ook niet te los. De foto's zeggen genoeg! :)




Om mijn outfit wat "af te maken" zag ik dit stoere jackje! Oftewel, mijn moeder zag 'm haha! Dit jackje maakt de outfit net wat stoerder, aangezien de leren mouwen terugkomen in de broek. Ik vind de outfit echt zo zo zó leuk! Ik kan niet omschrijven hoe blij ik ben! ;)

Wat is jouw kerst' outfit van 2014?
-------------------------------------------------