Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

2015, een nieuw begin.


Oeff, wat heb ik een drukke maand achter de rug zeg. Ik heb niks anders gedaan dan alleen maar dingen aan school. Waardoor mijn blog een beetje achteruit ging, omdat ik bijna niet postte..



Af en toe is het mooi om met school bezig te zijn. Maar gewoon niet continu achter elkaar. Begin december had ik een toetsweek gehad die niet heel goed ging, en vlak die week daarna had ik ook 8 toetsen in die week. Dus het was echt even doorzetten, maar het is me gelukt!

Wat doen jullie met kerst eigenlijk? Ik doe niet veel speciaals. Ik eet in de avond een heerlijk kerstdiner en de kerstdagen door geniet ik van mooie kerstmuziek en me voorbereiden op mijn verjaardag, een soort van de 3e kerstdag. Zo noemen wij dat altijd, haha.

Stiekem ben ik blij dat het 2015 bijna is. Een nieuw begin, zo zeg ik het. Ik ben 27 december jarig en dan word ik 16 jaar. Een groot feestje dus. Alvast voor mijn verjaardag heb ik gisteren een spiegelreflexcamera gekregen waar ik superblij en dankbaar voor ben. Dat wordt dus mooiere foto's maken in 2015 !! (Panasonic DMC-LZ40)

Wat ik tegen jullie wil zeggen is dat ik in 2015 ga knallen! Ik heb nog steeds ontzettend veel plezier in mijn blog, en vooral door jullie. Bedankt dat jullie altijd lieve reacties achter hebben gelaten! In mei 2013 begon ik en kijk waar ik nu ben, supertrots. En dat dóór jullie!

En nu genieten van kerst, mijn verjaardag en oud en nieuw. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen! Vanaf 1 januari 2015 ben ik weer terug.

Bedankt voor alles !!
Kus, Demi.