Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Only you - Miracle nailpolishremover.


Nagellakremover is altijd mijn redder in nood. Na een gechipte nagellak moet het er toch wel af. Als ik het met gewone nagellakremover en watjes doe ben ik morgen nog bezig..



Om nagellak te verwijderen gebruik ik het liefst een nagellak potje waar je je vinger in doet en de nagellak er zo af is gehaald. Ik heb al eerder een variant gehad van de Action en van de Kruidvat. Ik vind het echt een top uitvinding!



Op het eerste gezicht vind ik Only You een best duur merk. Het merk heeft wel budgetproducten, maar ook vele duurdere producten. Prijsverschil is het niet heel veel, maar toch. Het sponsje in deze nagellakremover voelde heel erg zacht aan toen ik er met mijn vingers inging en mijn nagellak eraf haalde. Ik hoefde maar een paar keer (3x) te draaien met mijn vinger en mijn nagellak was eraf!

Als je hem wilt kopen voor glitternagellak, ik raad je hem niet aan. Hij haalt glitterlak namelijk heel moeilijk van je nagels af.

Wel zou ik nog na de tijd een nagelcremé aanbrengen omdat ik vind dat het mijn nagels een beetje laat uitdrogen. Ik ben zeker tevreden over deze nagellakremover!

De Only you - Miracle nailpolishremover is te koop bij de ICI Paris XL.