Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

My weekend in pictures #1.


Wat vind ik het toch weer fijn dat de toetsweek weer voorbij is en ik het heb overleefd. Nouja, de volgende is alweer in januari maar toch. Dit weekend niet veel gedaan..




Nieuwe dingen maken me gelukkig! Ben even gezellig met 2 vriendinnen uit eten geweest, en natuurlijk even gauw langs het Kruidvat om o.a. wat extra drinken te halen.


Opruimen maakt me niet gelukkig.. Toch even doorgezet, hier de "finish".


Het heerlijke zonnetje scheen zaterdag door de ramen, het is heerlijk om de zon zo te zien en je moet zeker even genieten!


Even tussendoor een bekertje cola, omdat ik de laatste tijd vaak misselijk ben. Weet niet waardoor, binnenkort maar even langs de huisarts!


Outfit van zaterdag. Ik hou zoveel van de destroyed jeans van de H&M. Combineer hem graag met wat felle kleurtjes of een fijne sweater. Als je er interesse in hebt, hij is te koop bij H&M Divided en hij kost €19,95.


Genieten van TP4Y, helaas niet gewonnen bij Holland's Got Talent, erg jammer. Maar zo af en toe waren ze wel heel erg vals. Hieronder kun je een van hun optredens zien.


---


Mijn lieve hondje zat weer zoals gewoonlijk voor het raam te koekeloeren of er misschien wel iemand aankwam haha, het is een schatje!


En mijn volledige outfit op zaterdag, deze outfit gebruikte ik voor een fotoshoot in de natuur die ik die middag heb gehad.


Even lekker de natuur in met een vriendin van me.


Hierbij een van de foto's die erg goed gelukt zijn!

---
Zondag


Weer een lekker weertje met een mooie lucht!


Vandaag een "lazy sunday" outfit i.v.m huiswerk en leren haha. Shirt komt van Only en broek komt van de Bristol.


En toen moest ik de hele ochtend gaan leren.. lk heb net toetsweek gehad en hop, ze gooien a.s. week er gewoon weer 4 toetsen in. Jammer en baal er erg van..



Even een preview van mijn nieuwe fiets! Tweedehands wel haha, maar hij is zo mooi en ben er erg blij mee!


Het zonnetje, heerlijk! Heb er zo van genoten dit weekend.


Zie je die regenboog dingetjes in mijn muur, heel grappig, de zon scheen door mijn raam en zo reflecteerde het rondje regenboogkleurtjes in mijn muur.


Kijk dit! :)

Dit was mijn weekend! Ik ben zo af en toe vergeten om foto's te maken, omdat ik het erg druk had met leren. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. :)

--------------------------------------------------------------