Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Miss Sporty Assorted Twin Pack.


Dat je bij de Action bekende merken kunt kopen, is je vast niet onbekend. Ik kom graag bij de Action en sneup wat tussen de home en beauty items. Toen ik vrijdag weer zat te kijken, viel mijn oog op dit pakketje!



Dit pakketje ging met mij mee om getest te worden! Er waren veel verschillende varianten, ik heb ook een pakketje gezien met bijvoorbeeld een mono oogschaduw met een glittereyeliner, of deze variant met een andere kleur oogschaduw. Ik was te benieuwd en nam hem mee!


Dit pakketje van Miss Sporty bestaat uit 2 items. Een duo oogschaduw en een oogpotlood (geloof ik). De prijs die ik ervoor betaalde was €1,56. Toch niks? Als je dit samen zo los in de DA Drogist zou kopen was je al zo'n 4 euro kwijt denk ik.





Laten we als eerst gaan kijken naar de duo oogschaduw. Hij ziet er veel belovend uit, maar ook omdat ik Miss Sporty met sommige producten best wel oké vind. Wat ik in de winkel niet heb gezien is dat er shimmer in de oogschaduws zit, jammer, want dat vind ik wel een klein minpuntje.




Dan de swatches! Is dit de oogschaduw waarvan ik dacht dat die mooi was mooi! JA! Wat een mooie pigmentatie. Mijn vinger pakt de oogschaduw goed op en ik zie eigenlijk amper shimmer. Gaaf dus.


Helaas, ik ben de foto's kwijt geraakt van het oogpotlood. Ik ben hier overigens niet positief over. Maarja, ik kan hem ook niet weglaten. Over dit oogpotlood ben ik niet tevreden, hij geeft teveel shimmer af en de kleur bevalt me niet.

Ik wil je toch laten weten dat ik tevreden ben over de duo oogschaduw! Maar het oogpotlood, nee.. Die geef ik liever aan mijn lieve moeder haha.

Heb jij dit pakketje al gezien in de Action? 
-------------------------------------------------------