Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Schoolspullen 2014/2015!


Een van de leukste dingen om te doen in een jaar: nieuwe schoolspullen halen! Ik kan uren kijken naar schoolspullen, kiezen wat ik wel mooi vind en wat niet.



Er zijn ONMOGELIJK VEEL geweldige schoolspullen overal te koop dat je eigenlijk gewoon niet kán kiezen.. In mijn eerste schooljaar (brugklas), kocht ik natuurlijk al mijn schoolspullen bij de V&D Schoolcampus. In mijn tweede en derde schooljaar kocht ik alles bij de Kruidvat, en nu ik in mijn examenjaar ga, (de 4e) haalde ik alles gewoon bij de Action.

Natuurlijk behalve mijn fantastisch leuke agenda! Schriften, pennen en kaftpapier had ik nog van de overige schooljaren. Dus dat hoefde ik niet meer te kopen.

Aangezien ik schoolspullen shoplogs supertof vind om te lezen, doe ik het vandaag ook! Veel plezier met lezen :).

Ik heb het meeste bij de Action gehaald, mijn kaftpapier die ik al had komt van de Action en de Kruidvat. En mijn Pipstudio agenda die ik al een tijdje geleden heb gekocht komt van de Bruna. Die laat ik ook zien! Laten we maar gauw starten want het is veel !! :D

-----------



Zoals ik net al zei, ik had nog kaftpapier van de afgelopen schooljaren. De linker 2 komen van de oude Kruidvat "Schoolspullen collectie" en de rechter met het groene panterprintje komt van de Action!




Mijn schoolagenda! Dit jaar koos ik voor een wat "volwassenere" agenda. In de voorgaande jaren heb ik 2 hitkrant agenda's gehad en een Fashionista schoolagenda in mijn derde jaar. Ik vind hem zo ontzettend gaaf! Hij kostte €16,95 wat ik enorm prijzig vind voor een agenda, maar ik heb het er zeker voor over.


Gauw verder met de Action! Daar ben ik gisteren langs geweest. Voor de wat "overige" dingetjes zoals gummen en mapjes. Zeker de moeite waard om daar even te gaan kijken, want aaah het is zo'n leuke collectie!



Ik zag dit hele schattige collegeblok en kon hem gewoon niet laten liggen. Deze print vond ik wel wat lijken op Oilily, of mijn "pip studio printje!" Zo'n groot schrift is ideaal voor Nederlands. Er zitten veel bladzijdes in en je hebt alle informatie zo bij de hand. Ik heb hem gelijk meegenomen, hij kostte €0,79. 



Etui's krijg ik nooit genoeg van! De etui die je hierboven ziet komt van de Action. Vaak zie je dat Supertrash zulke glitterige etui's verkoopt. Maar daar betaal je al zo gauw €15,95 voor. En dat vind ik persoonlijk veel te duur voor een etui. Het design vind ik heel erg leuk. Het doet me een beetje denken, zoals ik al zei, aan een duur merk. In de binnenkant zitten echte geplakte glitters, die dus ook afgeven, da's wat minder maar dat heb ik er wel voor over! Voor deze etui betaalde ik €0,79.


Ook heb ik deze plakstift en deze buigbare geodriehoek gescoord. Deze 2 dingetjes zijn gewoon simpel die je altijd wel nodig hebt, en ze altijd kwijtraakt haha. Persoonlijk vind ik een plakstift fijner werken dan een tube lijm. Dat gaat veel moeilijker en kan gaan lekken. Voor de plakstift betaalde ik €0,85 en voor de buigbare geodriehoek betaalde ik €0,23 cent, geen geld dus!



Ik kom er eigenlijk nu pas achter hoe leuk dit eigenlijk bij elkaar matched! Ik heb sinds vorig jaar gekozen voor blanke, witte etiketten omdat ik dat mooie vind staan bij druk kaftpapier. En ik kreeg een idee om om mijn etiket tape te doen om het net wat gezelliger te maken! Als ik wil kan ik het ook gewoon voor "plakband" gebruiken, waar het eigenlijk voor bedoeld is haha! Voor de "plakband tape" betaalde ik €0,69 en voor de gummen betaalde ik €0,44 cent!


Ook kwam ik erachter dat ik mijn puntenslijper en mijn zwarte permanente marker kwijt was. Ik heb gewoon simpel 2 zwarte, een blauwe en een rode meegenomen omdat ik dan goedkoper uitkwam. Hiervoor betaalde ik maar €0,52 cent. En een simpel puntenslijper die je ook nooit kan missen in je etui! Hiervoor betaalde ik €0,29 cent.


Ik koop zo nu en dan wat kleine handgels. Handig voor in mijn handtas, of voor in mijn schooltas natuurlijk. Dus als je even in de Action bent, zou ik deze zeker weten even meenemen haha! €0,85 cent voor 3 flesjes van 70 ml !




Snelhechters en een nieuw documentenmapje had ik met nood nodig. Mijn documentenmapje was helemaal vies geworden en al mijn snelhechters waren in gebruik. Dus deze 2 heb ik meegenomen! Superhandig, én een superleuk beauty printje! Voor de snelhechters betaalde ik €1,99 voor 8 en voor het documentenmapje betaalde ik €0,39 cent!

Dit was het! Ik ben echt superblij met alle spullen en ga happy het nieuwe schooljaar in, half happy dan haha! Want ik moet dit jaar examens doen.. Als jij een schoolspullen artikel hebt gepost, laat me het hieronder weten, ben enthousiast! 
-------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x