Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Glitterlakken stash!


Het maken van foto's van mijn stash word steeds lastiger. Omdat mijn stash steeds groter en groter word. Maar.. vandaag laat ik al mijn glitterlakjes aan jullie zien!



Ondanks dat jullie al een jaar geleden mijn nagellakstash hebben gezien, die er trouwens binnenkort weer aan komt. of hij staat inmiddels al online haha. Ik was een hele tijd terug helemaal gek van glittertopcoats, en het is ook zeker heel gaaf, maar je krijgt het er zo lastig van af.. Gelukkig ben ik er nog niet op uitgekeken en staan ze nog gewoon in mijn stash!















Dit zijn al mijn glitterlakken! Ik ben stuk voor stuk helemaal gek op ze allemaal. Ik heb die van Catrice nog pas geleden, gisteren gekocht. In de kortingsbak voor maar een euro! Ik heb gewone lakjes met shimmer en liquid sand lakjes niet meegeteld trouwens.

Laat me weten wat jij de mooiste vind! x
---------------------------------------------