Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Dingen waar ik echt van geniet in mijn leven!


Dingen waarvan ik spontaan ga glimlachen, waar ik van ga stralen of gewoon van geniet. Soms zijn het echt al die kleine dingen in je leven. Iets waar je misschien naar uitkijkt of iets dat je niet wil missen.




1. Fotografie / fotograferen.
Dit vind ik echt een van de leukste dingen om te doen in mijn leven. Fotografie, oftewel, fotograferen. Een van mijn dagelijkse dingen die ik doe is fotograferen. Is het niet voor mijn blog dan is het wel van de mooie natuur. Ik vind foto's maken vanaf kleins af aan al gaaf, ik zou er niet zonden kunnen en wil er later heel graag een uitgebreide hobby van maken.


2. Eten en / of leuke dingen doen met mijn gezin.
Samen aan tafel met zijn vieren zijn ook echt een van mijn favoriete bezigheden. Of een dagje dierentuin met een van mijn ouders. Ik kan er echt onwijs veel van genieten. Voor iemand anders is het misschien iets heel simpels, maar voor mij is het echt een gevoel van "een deel" van het gezin zijn. Wees zoveel mogelijk samen met ze nu ze er nog zijn, denk ik dan maar altijd.. :)


3. Shoppen / winkelen.
Oke, ik ben echt een "shop till you drop" persoon hahaha. Maar achja, iedereen vind het wel eens in de zoveel tijd leuk om iets nieuws aan te schappen, een nieuw mooi kledingstuk of misschien wel een mooi sieraad. Het kan altijd van alles zijn.


4. Wandelen in de natuur.
Ja, ook ik ben een van die personen die het heerlijk vind om elke dag in de natuur te zijn, het liefste eigenlijk. Mooie, bloemen, maar ook echt die lekkere geur van gras, bladeren en bomen. Een geluksmoment op dat moment in mijn leven.

Wat zijn dingen waar jij van geniet?
-----------------------------------------