Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Aanrader! Comegetfashion.


Een tijdje geleden ontdekte ik via Jiami, Comegetfashion. Ik ben er zo enthousiast over, dat ik heb besloten om er een klein artikel over te maken! 



Comegetfashion is eigenlijk een webshop, waar je van alles kan kopen. Van schoenen, tot kleren, tot accesoires en tassen. De webshop is gericht wat nu "in de trend/mode" is. 

De items zijn allemaal stoere, leuke dingen. Je hebt schattige items, maar ook hele stoere items, zoals van die hele toffe bootschoenen. Die vind je hier

Zoals ik al zei, ik heb me een beetje laten inspireren door Jiami. Ze hield een paar weken terug een shoplog, waarbij ik iets zag.. En ik werd er zo happy van, ik ga het binnenkort bestellen! Maar natuurlijk eerst even ervoor sparen. Nu zullen jullie vast denken "huh? wat bedoel je nou?" 


Deze fantastische work out leggings! Ik hoop dat ze als ik genoeg geld heb, er nog steeds zijn, want ze gaan ontzettend snel. En zo dus ook gauw uitverkocht.. Workout leggings zijn bedoeld om te dragen bij het sporten, ze zijn van een speciale elastische stof gemaakt zodat je er gemakkelijk in kan bewegen. Door de grote letters op de zijkant van je linkerbeen maakt hij de legging zo gaaf!

Voor de legging betaal je €14,95. Exclusief verzendkosten, dus je moet er nog verzendkosten overheen betalen. Dat zal zo rond de 1 á 2 euro zijn omdat het pakketje best wel licht weegt. 

Verder heb ik nog een kleine "wishlist" gemaakt omdat ik de webshop zo lekker budget en tof vind! 

5. Satchel Bag,€29,95. Hier.
4. High waisted jeans, €34,95. Hier
3. OOTD Shirt black, €14,95. Hier.
2. Golden Bird Necklace, €6,95. Hier.
1. Parka Jacket, €19,95. Hier.

Wel wat ik nog even gauw wil duidelijk maken is dat ik voor deze "reclame" geen geld betaald krijg! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x