Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

2 Action blushes.


Ik kocht deze 2 Action blushes afgelopen jaar. Ik vind ze zo mooi. Ik kwam er laatst achter dat ik ze gewoon eigenlijk niet zoveel gebruik. Omdat ze zo geweldig mooi zijn besloot ik om er een extra review over te schrijven!




Max makeup Pressed Powder Blush is een matte blush. Hiernaast heb ik ook wel eens vloeibare blush uitgeprobeerd, maar dat werkt gewoon niet fijn op mijn droge huid. Ik lees altijd zoveel goeds over de blushes van de Action. Vooral in de zomer zijn ze zo fijn. De lichte variant heet "032 Rosewood" en de rozige variant heet "035 Pink".


De blush wordt omschreven als een diepe roze kleur. Hij is dan ook wel echt fel roze. Ik vind het best een mooi kleurtje, maar hij kan op sommige momenten ook wel echt té fel zijn. Daarom kocht ik de lichtere variant er ook maar gelijk bij. Ik breng de blush vaak aan met mijn vingertoppen en blend het vervolgens uit met een kwast. Alleen met mijn vingertoppen kan soms ook fijn zijn. De blush is enorm gepigmenteerd en daarom moet je oppassen dat je geen poppenwangetjes krijg haha.


Hierboven heb ik ze naast elkaar geswatcht. Links is Rosewood en rechts is overduidelijk Pink. Houd er rekening mee dat als je een lichte huid hebt, je de blush wel moet opbouwen. Hele mooie blushes!

De Action blush blijft bij mij zeker wel 4 uur perfect zitten. Ik wil hier zeker meer kleuren van kopen! Voorlopig ga ik wel vooruit met deze 2..


De Pressed Powder Blush kost €0,99 en is te koop bij de Action.
-----------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x