Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog Parijs! ❤❤


Afgelopen week ben ik een paar daagjes in Parijs geweest met school! Ik wilde heel erg graag shoppen en die tijd had ik gelukkig ook! Kijk je mee?



Ik had natuurlijk niet een enorm groot budget om daar helemaal los te gaan, maar ik heb een paar items kunnen kopen waar ik heel erg blij mee ben!

Dit was trouwens mijn eerste keer in Parijs. Ik heb alle bezienswaardigheden bezocht, maar ik heb zo ontzettend veel plezier gehad in het shoppen! Voor mijn gevoel ben ik gewoon heel goed geslaagd, al is het niet veel. En ik wil je mijn koopjes laten zien! Kijk gauw verder!



Ik heb mezelf nog tegengehouden om niet te veel kleding te kopen haha. Ik heb 2 aankopen gedaan bij de H&M. Natuurlijk heb je in Nederland ook gewoon een H&M, maar het blijft gewoon bij elke winkel leuk in Parijs om daar is te gaan kijken. Het is een zwart witte croptop, waar "Daamn" op staat met witte letters. Ik trok 'm aan en ik vond hem gewoon heel heel leuk. Voor de prijs van €7,95 kon ik hem niet laten liggen en nam ik hem mee.



Het andere kledingstuk wat ik heb meegenomen is deze top. Het heeft een leuk printje en een mooi model, omdat hij wat langer is kun je 'm bijvoorbeeld poffend in je short of je broek doen. Supercool! Eerst had ik dit shirt aangetrokken met een skaterskirt eronder, het stond leuk. Maar mijn budget was helaas toen al op.. Erg jammer! Dit is toch wel echt een leuk zomers item die ik veel ga dragen! De details op de mouwen maakt het shirt helemaal af. Voor deze top betaalde ik €9,99. Geen geld!




Verder heb ik eigenlijk alleen nog een makeupje gekocht, en wat souvenirs. Ik heb deze under eye concealer gekocht bij de doodgewone Hema. Ik had echt niet verwacht dat er ook een in Parijs zou zitten haha! En pfoe.. het prijsverschil van Nederland en Parijs is toch wel echt heel groot. In Nederland betaal je voor deze concealer €3,50 en in Parijs betaalde ik €5,-. Het was mijn kleur, en dat komt niet vaak voor! Voor die prijzige prijs nam ik hem toch maar mee.


Souvenirs zag je ov-er-al! Op een gegeven moment werd ik er gewoon helemaal gek van. Deze kaarten vond ik er zo gaaf uitzien! Voor €0,20 per kaart nam ik deze mee. Toevallig zijn ze alle 3 van dezelfde serie, stiekem kun je dat ook wel zien haha! Ik kon ze niet laten voor dat geld.

Dit was het alweer! Het is echt enorm weinig, ik weet het. Maar ik had ook geld mee voor eten, want dat moet niet vergeten worden! Er komt een Picture Diary aan van Parijs trouwens!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Leuke dingetjes heb je gekocht! vooral de eerste top. Wat grappig dat er ook een Hema in Parijs zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x