Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

NOTD: Essence Berry Now!


Na een heeeeeele lange tijd weer eens een NOTD! Vandaag "Essence 175 Be Berry Now"!



De ene keer heb ik mooie lange nagels, die heel sterk zijn, en de andere keer breken mijn nagels heel snel af.. Dat ik ze weer heel kort moet knippen.. Vaak heb ik ook heel veel droge velletjes rondom mijn nagels.. Pijnlijk!


Ik begon hier met nog maar 1 laagje van dit hartstikke mooie lakje van Essence! Natuurlijk kan ik er altijd een tweede laagje overheen doen. Zo blijft het langer zitten. Prachtige dekking trouwens!


Heerlijke kleur voor alle seizoenen vrijwel. Mooi licht kleurtje, en dit lakje dekt zo mooi en goed. Na 1 dag zit het er nog steeds op, zonder een of andere chip. Yeay! Ik ben blij.

Welk kleurtje draag jij?
-------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x