Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mini shoplog Action!


Vandaag laat ik jullie een mini shoplog zien van de Action. Ik ging er vanmiddag heen en nam er een paar kleine dingetjes mee.



Eigenlijk ging ik er alleen heen voor zo'n setje met van die handgels. Maar je kent vrouwen, die komen thuis met hele andere dingen haha!


Als eerst nam ik natuurlijk het setje handgels mee! Ik heb al eerder een handgel gekocht, want toen waren deze er niet. Een van de gewone supermarkt die al gelijk €1,10 kost per flesje. Ik ben wel heel benieuwd hoe deze werken! Komt zeker nog een review van online. Voor de rest is het gewoon heel handig, want ik had ze ook nodig omdat ik a.s. 5 dagen vertrek naar Parijs! Voor dit pakketje betaalde ik €0,85 cent.


Verder kwam ik deze twee prachtige nagellakjes tegen! Volgens mij zijn deze nieuw in het "assortiment" van de Action. Per stuk betaal je €,0,49 cent voor een lakje. Heel gaaf deze 2 kleuren. Jammer genoeg zag ik niet meerdere "leuke" kleuren, anders had ik die ook graag mee willen nemen! De review komt zo gauw mogelijk!


Ook zocht ik al een tijdje naar een goedkoop, lekker pakje kauwgom. Stimorol fresh mint is dit. Er zitten per pakje 10 kauwgompjes in, dus in totaal ongeveer 30 kauwgompjes voor maar €,0,85 cent! Onder andere had ik deze ook nog nodig voor Parijs hihi!


In totaal was ik nog geen eens 3 euro kwijt voor deze kleine dingetjes! Ben er erg blij mee.

Reviews van de nagellak en de handgels komen er zo snel mogelijk aan! 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

  1. Fijne spulletjes! De nagellakjes zijn er al een poosje maar zijn echt schitterend! Vooral de taupe die heb ik ooit een keer met een roze glittertopcoat (op de helft van de nagel) op gehad en was schitterend. ;-) en zo'n flesje handgel zit standaard in mijn tas! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x