Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Girlfriend by Justin Bieber


Parfum, wauw ik houd er zo van! Al heb ik er niet veel, maar een stuk of 4 parfums. Girlfriend is al een hele tijd uit, maar toch nog een review waard!



Justin Bieber, iemand waar ik al heel lang fan van ben. Sinds 2009 om precies te zijn. De populairste boy van de hele wereld brengt elk jaar wel een stuk of 3 parfums uit. Girlfriend is 1 versie terug, want "The Key" is nu de allernieuwste die verkrijgbaar is. De eerste versie heb ik ook, Someday heet die.

Nu ik (volgens mij) voor de eerste keer een review schrijf over een parfum, vind ik het best wel moeilijk om een review te schrijven, maar ik ga het proberen! Hoop dat jullie het gaaf vinden ;) -


Oke, ik geef het toe.. Als ik wat ouder zou zijn zou ik deze niet zo snel hebben gekocht. De flacon schreeuwt om gillende meisjes haha! Op zich ziet dat er wel heel schattig uit.. De geur is te koop voor 30ml, deze variant, voor €33,50 bij Douglas.


De geur is gemaakt om de harten van fans sneller te laten kloppen. "Als of je in de buurt van Justin Bieber bent".


De flacon! Ik vind het er eigenlijk wel heel schattig uit zien, heel origineel eigenlijk wel. De flacon voelt wel een beetje plastic aan.. Maar toch heel cute en bijzonder!


De geur is een vorming van peer, mandarijn, zwarte bessen en aardbei. Heel fris en fruitig dus! Naar mijn mening is hij echt heerlijk! Als je van hele zoete parfum houd zou ik hem zeker weten aanraden!

De flacon is origineel, en zeker niet lelijk! Zeker opvallend in je stash! Natuurlijk wat meer duidelijkheid, het is echt mijn geur!


Justin Bieber "Girlfriend" is te koop bij de Douglas, 30ml voor €33,50!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x