Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Schwarzkopf Shampoo


Vandaag "review" ik een fijne shampoo voor mijn haar: Shwarzkopf Shampoo 7 Kruiden. Deze week heb ik hem opgemaakt! Lees gauw verder voor mijn mening.




De shampoo is vrij neutraal van geur, verdeelt het over mijn haar en schuimt fijn onder de douche.


Kijkend naar de achterkant van de fles, zie ik niet veel ergs. Wel zie ik "De innovatie van Shwarzkopf" of iets.. Vaak geloof ik hier niet zo in. De shampoo is vrij basic en dus voor ieder haartype bruikbaar. De shampoo maakt mijn haar goed fris.


De grote vraag: wordt mijn haar er minder pluizig van? Eigenlijk heb ik nog geen shampoo gevonden die dat echt waar maakt. Het lijkt mij ook niet zo snel een shampoo waarvan je zegt dat hij je haar beter maakt, of minder pluizig. Verder ben ik zeer tevreden over de geur, werking en de prijs van deze shampoo. Shampoo is toch iets wat je veel gebruikt, en deze fles is aardig lang meegegaan! Ik zou hem zeker nog een keer kopen.

Raad je mij een shampoo aan?
---------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x