Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Rituals Foaming showergel.


Luxe onder de douche is bij mij eigenlijk niet van toepassing. Maar hierbij zijn vooral die heerlijke showerfoamgels geliefd. Bij de Rituals zijn bekende en superheerlijke showerfoams te koop. Een beetje aan de dure kant, maar dan heb je ook wat! Vandaag review ik er 1 voor jullie.

Action heeft ze ook tegenwoordig. Foaming showergels koop je daar per stuk voor maar €1,99. Voor mijn moeder kocht ik de Rituals Yogi Flow Foaming Showergel als bedankje. Hij ruikt echt enorm sterk naar heerlijke bloemen. Ik kan de prijs van de Showergel eigenlijk niet zo goed terug vinden, want sommige verschillen van prijs. Maar ik geloof dat ik voor deze showergel zo'n 8 á 9 euro heb betaald.


De geur is dus heerlijk en een aanrader om te gebruiken na een lange zware (werk) dag. De verpakking ziet er heel vrolijk en kleurrijk uit. Het komt niet gelijk als schuim uit de bus, het is eerst een soort van gel. Pas als je het laat schuimen ontstaat er een foam met de structuur van scheerschuim. Je hebt trouwens een heel klein beetje nodig, want het schuimt echt ontzettend veel!





(Alvast sorry voor de aantekeningen op mijn hand, dat is bedoeld voor school). Ik word eigelijk best blij van deze Foaming Showergel. Ik vind de geur lekker. De Foaming Showergel is lekker romig en gemakkelijk te gebruiken onder de douche!

Wat is jouw mening over Foaming Showergels?
---------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x