Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn 5 favoriete levensquote's! ❤


Je kent ze vast wel, quotes about our life. Vandaag heb ik mijn 5 favoriete lifequotes voor jullie op een lijstje gezet!



1. "You only live onces."

--------------------------------------------

2. "Life is better with you."

--------------------------------------------

3. "Keep smiling because life is a beautiful thing and there's so much to smile about."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

4. "Be free."

---------------------------------

5. "Music on, world off."

----------------------------------

Even een kort artikeltje tussendoor, omdat ik het ontzettend druk heb met school, mijn excuses daarvoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x