Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review new Essence sand effect lakje!


Eindelijk zijn er wat budget merken die zijn begonnen met Liquid Sand lakken. Ik ben al een ontzettend fan van de Liquid Sand van Essence, Me & My Lover. Vandaag review ik een van de nieuwste lakken in het Essence vaste assortiment!

Gisteren ben ik even wezen kijken bij de Kruidvat om te spieken of er al wat nieuwe producten van Essence waren. Er was echt al enorm veel, maar eigenlijk keek ik hier misschien wel het meeste naar uit. Nieuwe kleurtjes van de Sand Effect lijn.


Dit is nummer 182 "Hello Rosy".


Hello Rosy! Zit een beetje tussen zalmroze, oud roze in met vrolijke roze glitters in verschillende groottes. Dit soort roze kleuren vind ik in het algemeen echt heel erg mooi. Dit is echt een nagellak voor mensen die van roze kleuren houden!

Deze lak bestaat uit een roze basis met veel glittertjes erin. Hello Rosy! lakt goed en dekt met geen enkele moeite met twee laagjes.


Ik ben superenthousiast over deze Essence Sparkly Sand Effect. Het is zo'n mooie lijn van Essence. De droogtijd is enorm snel en ze lakken erg fijn. Wel moet je goed tegen het schuurpapiergevoel kunnen.

De Sparkly Sand Effect nagellak is te koop voor €1,69 bij het Kruidvat. Mocht je een van de lakken zien staan, neem ze mee! 
-----------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x