Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Common white girl Tag!


Wow.. Ik besef me nu pas hoe lang het wel niet geleden is dat ik een Tag voor jullie heb gedaan. Vandaag doe ik een lijst met vragen die gekoppeld zijn op de berichten van het twitteraccount "Common White Girl". Ik vind de vragen enorm leuk, en daarom heb ik besloten hem vandaag voor jullie te beantwoorden!



Wat is je favoriete drankje van Starbucks?
Oei.. Al gelijk de eerste vraag die ik niet kan beantwoorden. Jammer! Helaas ben ik nog nooit bij de Starbucks geweest, maar die tijd komt! Van 2 tot en met 6 Juni 2014 ga ik naar het heerlijke Parijs en natuurlijk langs de Starbucks! 

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ik kan 's ochtends nooit zo snel alles doen. Ik vind het namelijk niet zo fijn als ik alles zo snel snel moet doen, want 's morgens ben ik altijd nog zo slaperig, en moe.. Ik denk 35 minuten per dag. Op m'n gemak mijn make up doen, mijn haren en mijn kleding. 

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Hahaha. Om deze vraag moest ik wel even lachen. Ik maak best wel veel selfies. Maar geloof me, ik heb werkelijk geen idee hoe vaak ik per dag een selfie maak. 


Hoeveel followers en foto's heb je op Instagram?
Op dit moment word ik op Instagram door 97 mensen gevolgd en heb ik 8 foto's geüpload.

Ben je een racist?
Nee.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Instagram, sowieso. Twitter en Tumblr heb ik niet. 

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Haha, zeker weten. 


Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?
Echt heel soms. Wel vaak als ik in een restaurant eet. Maar stel ik eet gewoon iets normaals zoals Macaroni, of aardappels, dan maak ik er geen foto van. 

Hoe vaak doe je je nagels?
Best wel min mogelijk, ik lak mijn nagels alleen opnieuw als mijn nagellak er echt niet meer uitziet. En aan vijlen doe ik niet haha, want daar houd ik echt niet van haha!

Ben je een shopaholic?
Zekerweten hihi! Ik ben (een beetje) verslaafd aan shoppen. Ik doe het redelijk vaak. Ik koop natuurlijk niet extreem veel, want daar heb ik het geld niet eens voor! 

Heb je veel kleren?
Redelijk veel, het past gelukkig allemaal in mijn kast! Nog wel.. Hihi..


Draag je elke dag make up?
Als ik ergens naar toe ga meestal wel, maar dan gewoon een beetje foundation en mascara, net zoals ik dat op doe als ik naar school ga. Maar in de vakantie eigenlijk niet en ook niet in het weekend. 

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Uh.. nog nooit? Haha.

Hoe stijl je meestal je haar?
Eerlijk gezegd stijl ik mijn haar nooit. Ik vind het enorm zonde, want ik geloof er altijd in dat het niet gezond is voor je haar en dat het je haar helemaal doodmaakt. 

Zie je er altijd "presenteerbaar" uit?
Ik besteed heel graag wat aandacht aan mijn uiterlijk. Maar als het weekend is, en ik doe die dag niks, loop ik heerlijk in mijn onesie of trainingsbroek rond. 

Laat me weten of jij deze tag overneemt!
----------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x