Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review Essence Sparkle Sand Effect.


Een tijdje geleden heeft Essence hun collectie helemaal vernieuwd. Ik heb gisteren dit enorm mooie lakje gespot en wil hem graag voor jullie reviewen! Lees je mee?



De nieuwe Sparkle Sand Effect nagellakjes vind je in het vaste assortiment van Essence. Ze zijn gewoon in het normale schap te verkrijgen, bij de andere nagellakjes. Je hoeft dus niet speciaal naar een Kruidvat waar een tweede schap aanwezig is. Aah rood is de ideale kleur voor de kerst en kon hem dus ook niet echt laten liggen. Ze zijn er in drie kleuren, grijs, rood en nude!


Ik heb voor de rode versie gekozen omdat het toch een mooie kleur is voor deze maand en er geen andere kleur meer aanwezig was.


Me & My lover - een prachtige rode kleur met gouden glitters erin verwerkt. 


Hier heb ik 2 laagjes aangebracht. Na 1 laagje was er al een fantastische dekking aanwezig! Ik ben heel erg enthousiast over deze Sparkle Sand Effect lakje van Essence. Ik hoop wel dat ze ze in nog meer kleuren gaat ontwikkelen! Ik raad je zeker aan om deze mee te nemen.

Sparkle Sand Effect nagellakjes van Essence zijn €1,69 per stuk en is te koop bij het Kruidvat!

Wat vind jij van Sand lakjes?
--------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x