Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Leuk nieuwtje! ❤


Vandaag wil ik jullie even op de hoogte brengen van 3 supertoffe dingen! Op zich niet zo belangrijk, maar ik wil het toch heel graag met jullie delen!

Wat ik al heb gezegt, het zijn niet zulke óntzettend belangrijke dingen. Maar toch dingen waar jullie iets van zullen merken op mijn blog. Denk dan aan foto's!

Ik ben op dit moment 14 jaar, en ben bijna jarig! Op 27 December word ik 15. En natuurlijk maak ik dan een "Verjaardag cadeaus" artikel voor jullie. Maar iets nog leukers, de camera waar ik nu voorlopig nog foto's mee moet maken. Ik heb een htc wildfire s. Op zich wel een goede mobiel om mee vol te houden, maar ik krijg een nieuwe mobiel op mijn verjaardag !!

Wel, een Samsung Galaxy S3! Super dus! Er komen dus dan ook vele betere foto's, want die camera heeft 8 megapixels. Dit wilde ik even kwijt hihi, omdat ik er gewoon super enthousiast over ben en het heel graag met jullie wil delen. En natuurlijk niet om op te scheppen. ;)

Ik zit op dit moment in klas 3. En je gaat dus ook op schoolreis. Ik kon voor schoolreis kiezen, tussen:
- De ardennen.
- Londen.
- Parijs.

Mijn keuze was in eerste instantie Londen, maar die locatie heeft veel te veel mensen. Ik heb samen met mijn vriendin besloten dat we samen naar Parijs gaan! Natuurlijk ga ik daar ook foto's maken enzovoort, en stel ik koop er iets, dan maak ik daar een shoplog van! Maar, maak je niet al te druk haha, want ik ga pas 02-06-2014. Dan ga ik dus 5 daagjes naar PARIJS! Ik heb er zo enorm zin in. :)

En als laatste, omdat ik de laatste tijd zo afwezig ben geweest, beloof ik jullie dat er extra artikelen aankomen! Ik ga echt mijn best doen voor jullie, hihi! :)

Dit was mijn artikel alweer even, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en dan zie ik jullie gauw weer! Kus, Demi.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Ik ben al een keer in Parijs geweest en dat is erg mooi. Geniet er maar van :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Echt? Wat leuk zeg! Ga ik zeker doen :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je naar Parijs gaat! Lijkt mij heel leuk om eens heen te gaan. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x