Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Spam je blog! #1


Het lijkt me erg leuk om eens in de maand een Spam je blog artikel te maken voor jullie! Hierin kun jij je blog achterlaten in de hoop om meer bezoekers te krijgen. Zo kan ik ook heel veel nieuwe leuke blogs ontdekken, en wie weet ga ik jou wel volgen!

Natuurlijk bekijk ik elke blog die jij hier achterlaat! <'3
Vertel in het kort, (2 a 3 zinnen) waar jou blog over gaat, hoe hij heet en waarom mensen naar jou blog mogen komen kijken. Normaal houd ik niet van mensen die spammen, maar natuurlijk mag je hier je blog gaan spammen! Dit mag 1 berichtje zijn, maar ook 2 of 3! (Niet meer dan 5 reacties plaatsen per blog alsjeblieft hihi!)

Ga dus helemaal los! SPAMMEN MAAR!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 opmerkingen:

  1. leuk dat je dit doet.
    ikvolg je nu volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Tuurlijk volg ik mijn volgers terug :) xxx

      Verwijderen
  2. Wat tof dat we mogen spammen, thanks :-) Op www.beautyjuf.nl schrijf ik voornamelijk over alle ins&outs rondom beauty, make-up & nagellak. Deze blogposts worden afgewisseld door een vleugje lifestyle & fashion. Nieuwsgierig geworden? Kom gerust een kijkje nemen! Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://omymakeupway.fashionblogster.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat we mogen spammen :) Mijn beauty & more.. blog kun je vinden op www.ceetje.nl Dit weekend staat helemaal in het teken van de nieuwe Flormar cosmetics winkel. Gisteren liet ik in een vlog zien hoe de winkel eruit ziet. Vandaag staat er een shoplog online van wat ik heb gekocht bij deze mooie winkel. Mijn doel was om niet te veel te kopen, maar of dat ook geluk is...check het snel op www.ceetje.nl x Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, op Behind Style hebben we momenteel een Give Away met een heerlijke Sabon Butter Scrub. Meer weten? Bezoek onze website en doe mee!

    http://behindstyle.com/sabon-butter-scrub-give-away/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat we mogen spammen!
    Ik ben sinds kort een blog begonnen over fashion, beauty en alles wat daarbij hoort. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt en als je mijn blog leuk vindt kun je me ook op bloglovin volgen, bij 100 volgers komt er een winactie!
    www.newyorkcitybitch.weebly.com

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x