Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Lookbook favorieten!


Lookbook.nu is een van de websites die ik pas geleden heb ontdekt. En die ik vanaf nu regelmatig bezoek als ik inspiratieloos ben. Je vind er ontzettend veel leuke outfit of the day('s). Van mensen over de hele wereld. Is echt een aanrader!
 Vaak haal ik van lookbook.nu heel veel inspiratie weg voor nieuwe outfits. Heel leuk. Daarom wil ik graag deze site met jullie delen!

Vandaag laat ik daarom jullie een paar foto's zien die ik op lookbook.nu heb gevonden die ik leuk vind!
Kijk je mee? :)


Als eerste vind ik deze outfit echt heel gaaf! Vooral de schoenen en de top spraken me erg aan. Zelf draag ik niet snel zulke boots, omdat het niet bij mijn stijl past. Maar deze outfit is echt enorm leuk!


Net zoals deze outfit. Eigenlijk ging het mij alleen om de top. Want die vind ik echt heel mooi. Ik ben dol op pailetten! Maar heb zelf maar 2 tops met pailetten. Waarom ik er niet meer koop? Ze zijn vaak zo duur. De schoenen daar in tegen vind ik echt verschrikkelijk! Dit soort schoenen zou ik dus nooit dragen. (sorry voor de mensen die dit soort schoenen wel dragen!)


Dit is een outfit waar je mij niet snel in ziet lopen. Maar dat betekent niet dat ik hem niet tof vind!  De hele outfit vind ik mooi. Behalve wéér de schoenen haha. Het staat haar ook echt heel mooi. Eigenlijk is deze outfit best basic, met al dat zwart en wit. De ketting maakt het helemaal af! :)


Dan deze outfit, heerlijk voor een avondje stappen! En die schoenen staan er ook ontzettend leuk bij! Eigenlijk heb ik hier niet veel over te zeggen, buiten het feit dat ik deze outfit snel zou dragen! Ze is trouwens Jaimi van http://lifesplash.nl/!



Haha! Er zit inderdaad ook een outfit tussen van een jongen, of ook wel man genoemd. Dit is dan wel een outfit wat ik heel leuk vind staan! Simpelweg een jeans met een top. Een top met een hele vrolijke en leuke opdruk!


Mag ik deze outfit alsjeblieft hebben? Deze top vind ik helemaal GEWELDIG! Hoe ze hem ook combineert, met een skaterskirt! Lekker basic. Een paar toffe gympjes eronder en hij is helemaal af!


Hoe combineer je een toffe strepen broek? Zo dus! 


Weer zo'n perfect leuke outfit! Die rok! Heel leuk afgemaakt! Trouwens, die rok is volgens mij van de H&M.


 Op naar de laatste outfit! Dit is weer zo'n gave outfit. Op zich is deze outfit veel te koud voor de herfst. Maar je kan over de crop top altijd nog een spijkerjasje doen!

Dit waren ze alweer! Ik houd echt van de site lookbook.nu, sinds ik hem ontdekt heb! Kan eigenlijk niet meer zonder hihi! Bedankt voor het lezen en ik zie jou gauw weer!




























2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! (: Ben je gesponsord door hun, of krijg je er iets voor, of doe je dit om gewoon iets te delen? Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Hihi neehoor, ik doe het gewoon om met jullie te delen! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x