Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Ieni mini shoplog H&M! *18-10-2013.


Na al die dagen dat ik geen artikel meer heb geplaatst, vond ik op een gegeven moment dat ik weer werk in mijn blog moest stoppen! Toen ik vandaag in de H&M stond, moest ik wel even iets meenemen. Kijk je mee wat ik gekocht heb?




Zoals ik al zei, vandaag ben ik naar de stad geweest. Met een soort van "nood aan kwasten" stapte ik de H&M binnen. En na een aantal minuten had ik gevonden wat ik zocht! Met een accessoire voor in je haar en een make up kwast kwam ik aan bij de kassa.


Deze haaraccesoire kocht ik van €3,95 voor €1,00 in de sale. Omdat ik vaak mijn haar in een normale staart heb, wilde ik wel een keer wat anders uitproberen. Als hij €3,95 kostte had ik hem niet meegenomen hihi. Leuk voor het najaar, dat kanten printje!


Deze smokey eye brush is echt zo'n item die ik al heel lang zoek. Hij kostte maar €2,95 en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen! Het ging mij eigenlijk meer om de kant met de blendingbrush. Zo'n kwast zoek ik echt al enorm lang. De andere kant met de schuin afgesneden kant zal ik denk ik niet vaak gebruiken.

Heb jij nog wat geshopt de afgelopen tijd?

Dit was het alweer! Bedankt voor het lezen! En ik zie jou gauw weer! Xxx Demi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x