Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Budgetreview! H&M Smokey Eye Brush.


In ontzettend veel H&M filialen hebben ze geen Beauty afdeling. Dus ook in mijn stad niet, ontzettend jammer! Volgens mij zijn wel meerdere mensen nieuwsgierig wat de kwaliteit van de kwasten is, en daarom review ik vandaag de Smokey Eye Brush voor jullie!
Laatst stond ik in een andere stad, in een H&M met wél een beauty afdeling! Natuurlijk ben ik er naar toe gestormd, omdat ik wel erg benieuwd ben naar de kwaliteit van de H&M brushes! Ik zag deze, en ik zoek al zo zo zo lang een blendingbrush. Ik dacht geen seconde erbij na en nam hem gelijk mee! De grote vraag is natuurlijk, is het goede kwaliteit en vind ik de kwasten fijn?


De verpakking van H&M vind ik altijd wel heel fijn. Je kunt ze gemakkelijk open krijgen door de plakstrip. Dat is sowieso een dikke pluspunt voor jullie H&M! Door de doorzichtige plastic verpakking, is het mooi overzichtelijk. Én je kan de verpakking ook weer gemakkelijk dichtplakken, want de plakstrip blijft wel gewoon plakken als je hem een keer open hebt gehad.

De prijs! Niets voor niets heet deze review een "Budgetreview". Deze kwast is namelijk spotgoedkoop! Niet op de manier dat hij maar €1,00 kost ofzo haha. Duur is het in iedergeval niet! Deze kwast kun je kopen voor €2,95. Alleen in de H&M filialen die een Beauty schap hebben. 



De kwast heeft 2 kanten. Heel handig voor op reis dus! Heb je niet zo een hoeveelheid kwasten in je makeuptasje, of etui. Of waar je je make up maar ook in hebt haha! De kwast bevat een eyelinerkwast en een blendingkwast. 

Laten we beginnen met de eyeliner kwast/kant! Ideaal dus om eyeliner mee aan te brengen. Zou je zeggen.. Hij is qua formaat wel normaal vind ik. Zelf ben ik niet zo fan van "vloeibare" eyeliner aanbrengen met zo'n kwastje. Dus deze kant is een minpuntje voor mij, maar misschien vind jij hem wel fijn, kan altijd hé! :)


Laten we nu maar verder gaan met de andere kant! De blendingbrush. Jeaj, deze vind ik echt enorm fijn! Eindelijk in al die maanden een goedkope blendingbrush gevonden die je gewoon in een winkel in Nederland kan kopen. Hij prikt absoluut niet, en is lekker zacht. Echt een tip!

Je kunt het wel merken aan mijn woorden! Ik ben echt enthousiast over deze Smokey Eye Brush van de H&M. Wel moet je er voor oppassen dat je hem niet rechtop zet. Dat kan niet namelijk, je kan een van de beide kanten beschadigen. 

Dit was mijn review alweer! Ik vind het echt wel een aanrader voor de mensen die nog een budgetkwast zoeken! De kwast is echt te gek! En dat voor maar €2,95. Die blijft in mijn vaste stash :).

Bedankt voor het lezen van mijn review, en ik hoop dat jullie m ook gaan kopen, want hij is echt heel fijn! Ik zie jullie gauw weer! Kus, xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x