Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review Kruidvat dagcréme!


Vandaag heb ik weer een nieuwe review voor jullie! Na mijn ervaring met de Essence dagcréme was ik op zoek naar een nieuwe. Na heel erg veel getwijfel heb ik een dagcréme van Kruidvat eigen merk meegenomen! Wil je weten wat ik ervan vind? Lees mee! :)

Ik zal maar eerst beginnen met de dagcrème! Een paar weken geleden was ik in de Kruidvat omdat ik op zoek was naar een nieuwe dagcrème. Voordat ik deze kocht gebruikte ik de my skin matterende crème van Essence. Omdat ik eigenlijks zelden een Kruidvat eigen merk product koop, besloot ik om deze dagcrème mee te nemen om hem te testen! Er bestaan zoveel mensen die wat afkeurig zijn tegenover eigen huismerken. En liever een "echt" duur merk willen kopen. Ze denken namelijk dat de kwaliteit heel slecht is als je een eigen huismerk product koop. Ik denk daar anders over. Lees je mee wat ik ervan vind?


Kruidvat heeft twee dagcrèmes: één voor de droge/gevoelige huid en één voor de normale/gemengde huid. Ik heb voor de droge/gevoelige huid gekozen omdat mijn huid nog al gevoelig is voor nieuwe producten. En ook is mijn huid af en toe wat vettig, en heb ik last van onzuiverheden. De dagcrème  voor de droge/gevoelige huid is roze, en de normale/gemengde huid dagcrème tube is blauw! Handig bedacht Kruidvat!




Zo ziet de substantie eruit. Een gewone witte crème eigenlijks! De crème voelt erg zacht aan, en ruikt heerlijk naar baby's!

Over de dagcrème ben ik zeer tevreden! Wel heb ik een minpuntje te melden. Als je de dagcreme op je huid aansmeert, dan laat hij een minuutje wel een vet laagje achter. Bij mij zie je dat niet omdat ik er altijd foundation over heen doe.

Dit was mijn review! Bedankt voor het lezen en ik zie jullie gauw weer! Kus, Xxx Demi.

2 opmerkingen:

  1. Goede review! Blij dat je terug bent :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Niet helemaal hihi, maar probeer om meer artikelen te plaatsen! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x