Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Schoolspullen nodig?

Hee!

Vandaag heb ik weer een nieuw bericht voor jullie. Zoals jullie weten zit ik dit jaar al in klas 3. En daarom heb ik nu al 3 keer weer schoolspullen gehaald, máár bij verschillende winkels! Vandaag wil ik jullie laten zien waar je echt ontzettend leuke schoolspullen kan halen, dure spullen, maar ook hartstikke goedkope spullen! Lees snel verder als je nog schoolspullen nodig hebt of nog moet kopen!

Ik heb 3 ontzettend toffe winkels waar je je schoolspullen kan kopen, als eerste ga ik beginnen met de Hema! Dit vind ik altijd zo'n ontzettend leuke winkel om in te sneupen! En die schoolspullen, wauw, wat zijn die leuk zeg! Naar mijn mening vind ik de prijzen nog best duur, maar iedereen zijn eigen mening!


1. 8 pak fijnschrijvers. Ik denk dat je vast wel die gekleurde stabilo 'stiften' kent. Bij de Hema heb je ze ook, maar veel goedkoper! €2,50.

2. Een rekbare boekenkaft. Dit is ideaal voor als je het een beetje zat bent om al je boeken te kaften, je brengt de rekbare boekenkaft in 5 seconden aan en klaar ben je! €2,50.

3. 2 rollen tape. Vet leuk om je saaie gekleurde kaft op te vrolijken met deze tape! €2,50.

4. Collegeblok. Ideaal voor Nederlands, je kunt er lekker veel in schrijven, en superlang mee doen! Echt veel handiger dan al die losse kleine schriften. €3,95.


1. Etui met sterren. €3,50.

2. 4 pak schriften. Deze vind ik echt leuk! Al hoe wel, ik houd niet van sterren. Maar die neon strepen met dat roze vind ik wel echt super! :) €2,75.

3. Bloemen etui. Deze etui hebben jullie kunnen zien in mijn shoplog van gisteren, hihi. Love that <'3. €4,50.

4. 3 pak blauwschrijvende pennen. Deze zijn echt tof! Maar, ik heb zulk soort pennen vorig jaar van de Hema gehad, die zagen er ook echt vet leuk uit, alleen ze schrijven echt heel hard en gewoon niet lekker.. €1,95.



1. 4 pak potloden. Dit is echt leuk! Deze potloden hebben dezelfde printjes als de etui's, schriften en agenda's! €1,50

2. Snelhechters 4 pak. Superhandig voor school, deze moet je sowieso gaan kopen! Het is nodig voor werkstukken. €2,50

3. Een 23-rings map. €3,95.

Dit was een overzicht van de Hema schoolspullen!
Wat ook heel erg bekend is, is de V&D Schoolcampus. Eigenlijks koop je daar als eerste je schoolspullen als je naar de brugklas gaat. Tenminste, de meesten dan. ;)


1. Blond Amsterdam agenda 2013-2014. €14,95.

2. Lief! Agenda 2013-2014. €16,95.

3. Nickelson agenda 2013-2014. €14,95.

4. Pop agenda 2013-2014. €9,95.


1. Fashionista kaftpapier. €2,95.

2. Blond Amsterdam kaftpapier. €3,25.

3. Pip Studio kaftpapier. Deze wilde ik eerst kopen, maar voor zo weinig kaftpapier, vind ik het veel te duur! €3,25.

4. 2 Rollen v&d kaftpapier. Koraalroze: €1,99. Blauw: €2,99. 


1. Paul frank A5 schrift. €4,95 per stuk.

2. Blond Amsterdam schrift. €3,75 per stuk.

3. Lief! Schrift. €3,75 per stuk.

4. Pip Studio schrift. €3,95 per stuk.

Pfoeh. De schoolspullen bij de V&D zijn echt veel te duur, als je hier schoolspullen gaat kopen ben je zo een stuk armer. Dat gaat je wel meer dan honderd euro kostten denk ik. Dus het lijkt me beter om schoolspullen bij de Hema te halen haha.

Nu verder naar de Kruidvat! Je denkt vast: "Kruidvat? Schoolspullen? Huh?" Jaa, natuurlijk verkopen ze daar ook schoolspullen, en wel héle leuke! Jullie hebben al een paar artikelen kunnen zien in mijn schoolspullen shoplog. Als je hier klikt, kom je bij mijn schoolspullen shoplog!
Helaas kon ik geen goede afbeeldingen vinden, want de collages hierboven heb ik zelf gemaakt hihi. Met veel moeite voor jullie :D.

Dit was mijn artikel alweer!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, want ik heb er ontzettend lang aan gewerkt ;)!
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog.
Tot snel!
Heel veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x