Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment #Tag. #Maand Juli.

Hee!

Vandaag doe ik de "Music of the Moment" Tag voor jullie. Deze Tag heb ik al eerder op mijn blog geplaatst, echt een hele tijd terug, maar verwijderd, want ik vond dat hij gewoon een beetje stom was.. Dus ik doe vandaag weer een poging! Ik hoop dat jullie het leuk vinden ;).

Vanaf nu ga ik deze Tag elke maand doen, vandaag doe ik van deze maand, ook al is het nog maar het begin van de maand.. Maar oké, we gaan beginnen met het eerste nummer!


B Brave (X-factor kandidaat) - Blijf bij mij.
Dit liedje, aah! Toen ik hem voor het eerst luisterde, ik was meteen verliefd! ! Het is zo'n vrolijk nummer, door dit liedje ben ik ook echt fan van B Brave geworden, helaas hebben ze niet gewonnen bij de finale, maar ze gaan een album maken! En die ga ik zeker kopen hihi. 


Miley Cyrus - We can't stop.
Dit nummer hoorde ik via een cover, eerst dacht ik: "ieuw?" Maar nu ben ik helemaal verslaafd aan het nummer. Ik luister het wel elke dag zo'n 4 a 5 keer. Echt zo'n ontzettend leuk nummer! Al vind ik de liedjes van Miley Cyrus niet altijd leuk.. ;)




Ariana Grande - The Way.
Ik luister ontzettend veel SLAM FM, en toen ik dit nummer op de radio hoorde, ik vond 'm echt supertof! Maar er was een probleem, ik kon er niet achter komen hoe het nummer heette, daar baalde ik echt van! Maar ik kijk meestal in de SLAM40 van SLAM FM, en toen ging ik alle nummers af, en deze stond erbij! Wat een tópnummer is dit!




Wax - Rosana.
Deze clip, die moet je écht niet kijken. Hij is echt heel vies, en eigenlijks is het liedje ook best vies, maar ik let nooit echt op de tekst, als ik een nummer leuk vind, haha. Maar echt gewoon een ontzettend leuk nummer om naar te luisteren! 



Naughty Boy - La La La. (Ft. Sam Smith)

Dit nummer, dit gaat zó lang in je hoofd zitten, echt waar. Ik heb dit nummer nu al zo'n 2 weken in mijn hoofd, maar ik vind het wel echt een leuk nummer om te horen, hihi!

Dit waren mijn favoriete nummers van deze maand! 
Ik hoop dat ik weer een paar andere nummers leuk vind de volgende maand (Augustus)!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, 
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog!
Tot snel! ❤❤
Veel liefs, Xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x